قرچک|رئیس بهزیستی در دیدار با  بخشدار جدید قرچک گزارشی از فعالیت ها ارائه کرد

اردشیر بهرامی با حضور در بخشداری مرکزی شهرستان قرچک با محمد عبدی دیدار و گزارشی مبسوط از اقدامات بهزیستی این شهرستان را ارائه کرد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اردشیر بهرامی در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب بخشدار جدید، اظهار داشت: برگزاری یکصد و ۱۲ برنامه متنوع پیشگیری و مداخله در آسیب های اجتماعی در سطح روستاها که جمعا چهار و ۸۰۰ نفر از آن بهره مند شدند که خدمات آموزشی، ورزشی، مشاوره تخصصی و بالینی و برنامه های مداخله ای اورژانس اجتماعی بهزیستی از جمله مهم ترین آن ها است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در ادامه افزود: کارگاه های تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شامل آموزش های پیش از ازدواج، کاهش اعتیاد و مهارت های فرزندپروری توسط روانشناسان مرکز خدمات مشاوره سیفا در روستاها اجرا شده است.

وی در ادامه بیان داشت: شصت برنامه آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی توسط مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز در روستاها ویژه کودکان کار و خیابان و کودکان بازمانده از تحصیل، اقشار آسیب پذیر و حاشیه نشین، اجرا شده و جمعیتی بالغ بر سه هزار و دویست نفر از آن ها بهره برده اند.

بهرامی گفت: در قالب برنامه های حمایتی و مالی مجتمع یاد شده بیش از سه میلیارد ریال در سطح روستاها هزینه ریالی شده است. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در راستای اجرای سند جامع تقسیم کار ملی کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها با همکاری بخشداری مرکزی اعلام آمادگی کرد و اذعان داشت: یکی از روش های منعطف اجتماعی فرهنگی برای اجرای این برنامه ها رویکردهای اجتماع محور و خانواده محور است که روح حاکم بر همه برنامه های بهزیستی اینچنین است و اجرای برنامه های نشاط اجتماعی آموزشی و فرهنگی در همین راستا است.

بهرامی در پایان در بیان انتظارات بهزیستی از بخشداری مرکزی قرچک گفت: حمایت در پیشبرد برنامه های جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تامین برخی از هزینه برنامه کارآفرینی، حرفه آموزی، ورزشی، نشاط اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب پذیر مورد توقع بهزیستی شهرستان است.

گفتنی است، صمد رشیدیان و اکرم کاشی زاده رئیس مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره سیفا و نماینده مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک را در این دیدار همراهی می کردند.

کد خبر 25496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد