پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، در پیامی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند و خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر استان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد


بسم ا... الرحمن الرحیم
یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، فرو ریختنی است.
تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی از حرکت‌های نادر و ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به رهبری هوشمندانه امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.
در سیزدهم آبان ۵۸ دانشجویان انقلابی در حمایت از دانش آموزان شهید خود انقلابی بزرگ را با تسخیر لانه جاسوسی رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی، برای رسوا کردن آمریکا وهم پیمانانش بار دیگر با فریادهایمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق خواهیم داشت.
این‌جانب ضمن تبریک این روز مبارک به همه‌ی دانش آموزان عزیز و دانشجویان گرامی، از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به‌ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت می نمایم .

کد خبر 25489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد