پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی گیلان در پی درگذشت حجت الاسلام سید مهدی سید محمدی

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی سید محمدی ، مشاور امور ایثارگران سازمان بهزیستی کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه روحانی انقلابی و جانباز سرافراز و مجاهد نستوه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی سید محمدی مشاور امور ایثارگران سازمان بهزیستی کشور و یار و یاور مستضعفان موجب تأثر و تألم گردید.

بی‌شک خدمات ارزنده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آن روحانی ارجمند ، مددکار محرومان و توانخواهان که در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همت والا و جهادی برای ثبت تاریخ انقلاب اسلامی در قامت یک مورخ متعهد و ورزیده، در حافظه تاریخی این کشور ماندگار و الهام بخش نسل های امروز و فردای جامعه در مسیر خطیر کمک به جامعه هدف بهزیستی محرومان ، نیازمندان و ایتام خواهد بود.

اینجانب این مصیبت را به روحانیت معزز، خانواده معظم و بازماندگان و علاقه‌مندان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای سبحان برای آن مرحوم رضوان الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) و برای داغ دیدگان و یادگاران وی ،صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

کد خبر 25479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد