۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
شیرخوارگاه، بهشت معصومان است 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در آئین افتتاح ساختمان جدید شیرخوارگاه نرجس، سرپرست بهزیستی استان اصفهان گفت: شیرخوارگاه بهشت معصومانی است که سرپرست موثری ندارند.

ولی‌اله نصر در آئین افتتاح ساختمان جدید شیرخوارگاه نرجس که پیش از ظهر امروز با حضور معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، مسئولین استانی و مدیران سابق بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز به نیابت، دسترنج زحمات مدیران توانمند و همکاران پرتلاش در سالهای قبل، افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه شیرخوارگاه؛ بهشت معصومانی است که سرپرست موثری ندارند و یا بی سرپرست هستند، افزود: سرپرستی این کودکان، توسط مراجع قضایی تا مشخص شدن سرپرست موثر به بهزیستی واگذار می شود.
نصر ادامه داد: سیاست کلی بهزیستی این است تا جایی که می توان این مراکز را کوچک کرد و فرزندان عزیز را به درون خانواده‌ها سوق داد چرا که اعتقاد بهزیستی این است که پرورش کودک درون خانواده بسیار موثرتر از این است که در مراکز شبه خانواده بزرگ شود.
سرپرست بهزیستی استان اصفهان با اشاره به ساختمان جدید شیرخوارگاه، تصریح کرد: ساختمانی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم هشت هزار و ۸۰۰ متر مربع مساحت و سه هزارمتر مربع زیر بنا دارد. این ساختمان با هزینه ای نزدیک به ۲۲۰ میلیارد ریال که اکثر آن توسط خیرین تامین شده است؛ با همکاری شهرداری اصفهان، شهرداری منطقه چهار و مجموعه مدیریت شهری در حال بهره برداری است.
نصر افزود: نقشه این شیرخوارگاه نیز بر اساس استانداردهای کشوری است و ساخت آن  در ۲ طبقه با ۱۲ سوئیت و ظرفیت ۶۰ نفر انجام شده است.
 

کد خبر 25455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد