برگزاری جلسه پدافند غیر عامل با رویکرد پیشگیری از شیوع کرونا

نظر به روند افزایشی مرگ و میر ناشی از کرونا صبح روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه جلسه ای در راستای پیش بینی راهکارها و توجه به رویکرد های پدافند غیر عامل در ارائه خدمات به مددجویان و گروه های هدف سازمان بهزیستی تشکیل گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : با توجه به روند افزایشی تعداد درگذشتگان از ویروس کووید ۱۹ و خصوصاً ابتلا و فرسایش کادر درمان که زنگ خطری است برای سازمان ها و دستگاههایی که علاوه بر توجه و پیش بینی راهبردهایی برای حفظ سلامت کارکنان خود ،مسئولیت حفظ سلامت قشر بزرگی از گروه های هدف خود نظیر سالمندان ،معلولین ,فرزندان ساکن در خانه های کودک و نوجوان و بیماران مراکز گذری و ... را به عهده دارند  ،نشستی با حضور مسئولین ستاد بهزیستی استان البرز در راستای پیش بینی راهکارها و توجه به رویکرد های پدافند غیر عامل در ارائه خدمات به مددجویان و گروه هدف سازمان بهزیستی تشکیل گردید .  

در این جلسه بر تشکیل گروههای همیار ،اطلاع رسانی و آگاهسازی در گروه هدف و مسئولین فنی و رؤسای مراکز تأکید گردید .

همچنین مشارکت گستره با دفتر بسیج جهت ارائه خدمات داوطلبانه به مراکز مورد توجه قرار گرفت .

توجه به بهداشت روانی همکاران و پیش بینی راهکارهایی در راستای کاهش اضطراب ،ارائه تکنیک های تن آرامی و افزایش تاب آوری همکاران خدوم سازمان به عنوان یکی از مقوله های حائز اهمیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

کد خبر 25447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد