برگزاری نشست هم اندیشی اداره کل بهزیستی گلستان با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان

دکتر حسینی گفت: همکاری و تعامل بهزیستی و علوم پزشکی میتواند خدمات مؤثر وشایسته ای را برای کاهش مشکلات جامعه رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ صبح امروز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان همراه برخی از معاونین خود با حضور در اداره کل بهزیستی استان با مدیرکل و معاونان وی دیدار و گفت وگو کردند.

در این جلسه دکتر سیدمهدی حسینی ضمن خیرمقدم به دکتر عارف نیا و همراهانشان به معرفی خدمات و معاونت های سازمان بهزیستی پرداخت وبیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات معیشتی بوجودآمده با تعامل وهمکاری دستگاه های دولتی میتوان بخشی از دغدغه خانوار های نیازمند و تحت پوشش را کم نمود.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: زحمات پرسنل درمان قابل ستایش است و دراین ایّام شیوع کرونا خدمات آنان قابل درک برای عموم مردم گردید.

وی با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان قدردان زحمات شبانه روزی پرسنل مراکز بهداشت است، گفت: پرسنل مراکز بهداشت استان با پشتیبانی از مراکز نگهداری بیماران اعصاب و روان به کمک همکاران ما آمده که قابل تقدیر است.

در ادامه این جلسه معاونین اداره کل نیز به بیان راهکار و پیشنهادات خود در خصوص همکاری هرچه بیشتر و بهتر با یکدیگر پرداختند.

دکتر عارف نیا در خصوص مشارکت های سازمان بهزیستی در بحث نگهداری از بیماران مزمن اعصاب و روان گفت: مراکز نگهداری این قشر از جامعه باید با حساسیت های بیشتری دیده شود که پرسنل و نیروهای بهزیستی استان به نحو احسنت و با جدیت این امر را پیش میبرند که قابل تقدیر است.

انتهاپیام./

کد خبر 25445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد