موفقیت استان مازندران در تکمیل برنامه کمپین پازل همدلی با عبور از مرز مشارکت ۲۳۰ میلیونی

مدیر کل بهزیستی استان مازندران ضمن تقدیر از همراهی و همدلی مردم شریف و خیرین نیک اندیش استان از تکمیل پازل همدلی مازندران با ۲۳ هزار قطعه خبر داد و خواستار ادامه مشارکت مردم در خرید 4 هزار قطعه مازاد اختصاص داده شده به استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران  دکتر گوهردهی با بیان اینکه پویش پازل همدلی در ادامه پویش ایران همدل و در فراخوان عمومی بمنظور تهیه و توزیع لوازم التحریر جهت ارائه به محصلین تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است، گفت: این پویش در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که بمنظور تهیه صد هزار بسته لوازم التحریر برای کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی است اجرایی می شود ، پازل طراحی شده در این پویش بزرگ‌ترین پازل دنیا و با مشارکت مردم ایران تکمیل می شود.

وی سهم استان مازندران را ۲۳ هزار قطعه به ارزش ۲۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه استان مازندران به همت مردم شریف و خیرین نیک اندیش موفق  به تکمیل میزان تعیینن شده  و کسب رتبه دوم کشور در همین راستا شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه مازندران دومین استانی است که با عبور از مرز مشارکت  ۲۳۰ میلیونی موفق به پر کردن پازل استان خود شد و برنامه کمپین خود را تکمیل نمود ، خاطرنشان کرد: بر همین اساس تعداد ۴۰۰۰  قطعه به مازندران جهت امکان مشارکت افراد جدید اضافه شده است .

کد خبر 25434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد