داورزن | ۲۹ مددجوی بهزیستی برای دریافت تسهیلات شغلی معرفی شدند

رئیس بهزیستی داورزن از معرفی ۲۹ نفر از سه حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و خدماتی به بانک‌های عامل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، محمدعلی زیدآبادی ضمن اعلام این خبر گفت: این اداره در سال جاری تقاضای ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال‌زایی نموده و تاکنون مبلغ ۱۶میلیارد ریال آن اختصاص داده شده است.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده قرار است مبلغ چهارمیلیارد ریال دیگر به بهزیستی شهرستان داورزن اختصاص داده شود و در این راستا تاکنون تعداد ۲۹ نفر از سه حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و خدماتی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که با وجود مشکلات موجود حدود ۵۰ درصد از این اعتبارات جذب شده است.

زیدآبادی به مشکلات مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و عنوان کرد: نبود بانک‌های عامل در شهرستان، سخت‌گیری بانک‌ها در گرفتن ضامن، نداشتن ضامن‌های مدنظر بانک‌ها (ضامن با داشتن گواهی کسر از حقوق) مشکلات مددجویان برای دریافت تسهیلات است.

وی ادامه داد: سال گذشته اعتبارات اشتغال شهرستان مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که تعداد ۳۵نفر در زمینه کشاورزی، دامداری و خدماتی به بانک‌های عامل معرفی و اعتبارات اشتغال تماماً شود.

رئیس بهزیستی داورزن فعالیت‌های اشتغال‌زایی در سال جاری را ارتباط با معین‌های اقتصادی شهرستان داورزن عنوان کرد و گفت: با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده با رهیار شبکه توسعه اجتماعی رسالت توانستیم مبلغ دو میلیارد ریال برای چهار نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی داورزن (هرمددجو ۵۰ میلیون تومان) دام سبک تهیه و تحویل آنان شود.

کد خبر 25431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد