در رسانه| آغاز ساخت ۱۵ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در شبستر

شبستر- رئیس اداره بهزیستی شبستر با اشاره به اینکه احداث واحدهای مسکونی با کمک نهادها و سازمان ها صورت می‌گیرد از آغاز ساخت ۱۵ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در شبستر خبر داد.

شبستر- رئیس اداره بهزیستی شبستر با اشاره به اینکه احداث واحدهای مسکونی با کمک نهادها و سازمان ها صورت می‌گیرد از آغاز ساخت ۱۵ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در شبستر خبر داد.

احد نریمانی رئیس اداره بهزیستی شبستر در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: صفر تا صد ساخت ۱۵ واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیاء و کار طراحی نقشه‌ها صدور پروانه و نظارت با همکاری بنیاد مسکن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تأمین زمین توسط خود مددجو صورت می‌گیرد گفت: طبق برآورد انجام شده هزینه ساخت هر متر مربع ساخت مسکن یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه این واحدهای مسکونی تا اوایل سال بعد تکمیل و واگذار خواهد شد افزود: قرار است اخذ معافیت انشعاب آب و برق و عوارض صدور پروانه ساختمانی هم با همکاری نزدیک اداره بهزیستی با بنیاد مسکن صورت بگیرد.

نریمانی گفت: قصد ما مشارکت سه نهاد است که این هم افزایی نهادها و دستگاه‌ها برای امر خیر که منافع آن بطور مستقیم به مددجویان می‌رسد. به طوری که در سال گذشته تعداد ۲۴ واحد مسکونی تکمیل شده به مددجویان تحت پوشش این اداره واگذار شد.

رئیس اداره بهزیستی شبستر با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات مسکن معلولین و مددجویان جامعه هدف بهزیستی خاطر نشان کرد: مساکن مددجویی بعد از اتمام به معلولین خیلی و شدید و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی تحویل خواهد شد.

وی در بخشی از سخنان خود اضافه کرد: به همت واحد مشارکت‌های بهزیستی شهرستان و همکاری خیرین تعداد ۱۰ تن مرغ منجمد بین مددجویان و گروه‌های هدف توزیع شد.

رئیس بهزیستی شبستر گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و مشکلات به وجود آمده با پیگیری واحد مشارکت‌های مردمی همکاری از خیرین منطقه این گوشت‌ها با رعایت اصول بهداشتی تهیه و با همکاری اداره کل پشتیبانی امور دام استان در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفت.

نریمانی افزود: ارزش ریالی گوشت مرغ تأمین شده بیش از یک میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال است که به منظور حمایت از مددجویان تحت پوشش بین آنها توزیع شد.

کد خبر 25426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد