بهزیستی یاری رسان در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه

ایزدپور گفت : بهزیستی استان در مرحله پیشین رزمایش توانسته است از طریق مراکز دولتی قریب به دو میلیارد ریال و همچنین از طریق مراکز غیردولتی نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی تا پایان مهرماه جلب و مشارکت نماید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه برنامه ریزی و ارائه گزارش عملکرد رزمایش مواسات و کمک های مومنانه برگزار شد.
در این جلسه با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سردار دامغانی فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران همراه و همکار در رزمایش در دفتر آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر سمنان برگزار شد.


علیرضا ایزدپور در ابتدا ضمن ارائه گزارش عملکرد بهزیستی استان و مراکز تحت نظارت در جلب، جذب و تخصیص کمک های نقدی و غیرنقدی در این رزمایش ابراز داشت : بهزیستی استان در مرحله پیشین رزمایش توانسته است از طریق مراکز دولتی قریب به دو میلیارد ریال و همچنین از طریق مراکز غیردولتی نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی تا پایان مهرماه جلب و مشارکت نماید .

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه : بهزیستی همانند دوره های پیشین رزمایش آمادگی حضور در ابعاد تخصصی خود در امر پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی را دارد تا بتوان همانند توانمند سازی اقتصادی و معیشتی افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در کشور گام های موثری را در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی این بیماری منحوس برداشت .


در ابتدای این جلسه سردار دامغانی ضمن ارائه گزارش عملکرد رزمایش در دو مرحله و قدردانی از زحمات دستگاههای همراه در رزمایش افزودند : برنامه های پیش بینی شده مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان توجه به نیازمندیهای ضروری  و معیشتی مردم و کار بر روی اشتغال، مسکن، درمان، پرداخت دیون و ازدواج آسان و... و. محرومین و نیازمندان خواهد بود.

کد خبر 25424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد