نیشابور | بازدید مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از سه مرکز مددجویی در نیشابور

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به اتفاق، مسؤول حقوقی و معاون مشارکت‌های مردمی و مؤسسات غیر دولتی این نهاد، از سه مرکز تحت نظارت بهزیستی نیشابور بازدید و در جریان امور این مراکز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ما از نیشابور، این بازدیدها به دعوت مدیران این مراکز و برای توجه بیشتر به مددجویان و رفع مشکلات مدیریتی و اداری این مراکز صورت گرفت.

این گزارش می‌افزاید: خانه فرزندان امام علی(ع)، مرکز سالمندان علی‌بن ابی طالب(ع) و مرکز سالمندان حضرت زهرا(س) سه مرکزی بود که مورد بازدید مدیران بهزیستی استان قرار گرفت.

رئیس بهزیستی نیشابور در پایان این بازدیدها به خبرنگار ما گفت: بازدیدکنندگان در بازدید از این مراکز با مددجویان و کارکنان این مراکز نشست صمیمانه داشتند و در جریان مشکلاتی که در زمینه‌ی اداری داشتند قرار گرفته و ضمن تشکر از کارکنان مراکز در جهت حفاظت از مددجویان در ایام کرونا بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و نظارت حداکثری بر سلامت مددجویان تأکید کردند.

دکتر علی صدر افزود: مدیر کل بهزیستی استان ضمن خداقوت به مدیران این مراکز و قدردانی از تلاش آنان برای حفظ سلامت مددجویان، توصیه‌هایی را برای ارتقای سطح بهداشت و رعایت دقیق پروتکل‌ها ارائه داد.

وی ادامه داد: پس از بازدید از این مراکز، مدیر کل در نشست اداره بهزیستی، ضمن خسته نباشید به کارکنان بهزیستی نیشابور، بر پیگیری و جذب اعتبارات کرونایی، تلاش بیشتر برای تقویت پویش همدلی و جذب خیرین عزیز، تلاش برای جذب بیشتر اعتبارات ودیعه مسکن مددجویان و توجه به بیشتر به کرامت مددجویان تأکید کرد.

کد خبر 25357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد