شهرری| تعطیلی دومین مرکز متخلف ترک اعتیاد

دومین مرکز اقامتی میان مدت  معتادین به دلیل تخلفات قانونی و رعایت نکردن موارد بخشنامه که پیش تر از این توصیه شده بود تعطیل موقت شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمدرضاخدابخشی مدیر بهزیستی در این مورد اعلام کرد: پس از بازدید های شبانه و تذکر های بسیارزیادمعاونت پیشگیری وتیم همراه  علی رغم همه تذکرات و اعلام بخشنامه که به صورت جدی توضیحات لازم درآن مصوب گردیده است  متاسفانه برخی از مراکز اقامتی میان مدت مسائل  را جدی نمی‌گیرند و به تخلفات خود ادامه می دهند.

 مدیر بهزیستی شهرستان ری ادامه داد: خوشبختانه معاون پیشگیری و کارشناسان خبره بهزیستی شهرستان ری با نظارت دقیق و پیگیری های بیش از پیش و هماهنگی های لازم با مجموعه ادارات همکار و همراه از کمپ ها بازدید می کنند و برای رفاه حال بیماران مراکز اقامتی میان مدت و برای برگرداندن آنها به جامعه به طور صحیح و دقیق هر آنچه که در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند.

 معاون پیشگیری بهزیستی شهرستان ری نیز در این باره گفت: این دومین مرکز بود که به دلیل عدم رعایت موارد مطروحه در بخشنامه به تعطیلی موقت کشیده شد و بیماران تخلیه و در مراکز دیگرجانمایی شدند.
 
سید علیرضا موحد شریعت پناهی در پایان خاطرنشان کرد: تیم فعال و شبانه روزی ما برای رفاه حال بیماران حرکت‌های محکم و قاطع را انجام می دهد و خوشبختانه مدیریت بهزیستی شهرستان ری با نگاه تیزبین با ما همسو و همراه است.

کد خبر 25332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد