شهریار| دیدار معاون توانبخشی بهزیستی استان با فرماندار شهرستان و بازدید از مراکز نگهداری

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران برای نظارت بر سرویس دهی بهتر مراکز نگهداری به مددجویان، از تعدادی مرکز دیدن و با مدیران شهرستان شهریار گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در این بازدیدها، سید احمد خادم را همراهی می کرد.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تشکر از خدمات شایان بهزیستی بر لزوم توسعه و ارتقاء سطح خدمات این سازمان و توجه ویژه مسئولین استانی به ادارات شهرستان شهریار تاکید کرد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در جلسه با فرماندار شهریار  به بررسی اهداف و برنامه های مشترک نظیر حقوق معلولین، ساماندهی مجهولین، متجاهرین ومعتادین، کنترل وکاهش آسیب وسایر مسائل مبتلا به  پرداخت.

در ادامه خادم ضمن بیان چالش های پیش رو، خواستار حمایت هر چه بیشتر فرمانداری از برنامه های سازمان بهزیستی شد و گفت: شایسته است با هم افزایی بیشتر، خدمات بهتری به جامعه هدف بهزیستی ارائه کنیم.

در پایان جلسه، رئیس اداره بهزیستی شهریار ضمن تشکر از همکاری و حمایت های فرماندار شهریار اظهار کرد: اداره بهزیستی شهریار برای پیشبرد برنامه های سازمان همسو با سیاست های شهرستان از تمام توان و ظرفیت خود استفاده نموده ودر این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه ننموده و کلیه خدمات را به نحو شایان اجرا می کند.

کد خبر 25329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد