تلاش بهزیستی برای حل و فصل آسیب های اجتماعی محلات تهران

مشکلات و مطالبات محله دولتخواه طی نشستی با حضور معاون امور اجتماعی و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهر تهران،  معاون فرماندار تهران، شهردار منطقه ۱۹ و جمعی از مقامات و مسئولین در مسجد علی بن موسی الرضا (ع)این محله بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نشست که سردار سادات حسینی معاون قرارگاه ثارالله  سپاه حضور داشت در خصوص مهمترین مسائل و نیازهای محله دولتخواه بحث و گفت و گو شد.

در این نشست، طرح و بررسی مهمترین مسائل محله  از جمله رسیدگی به وضعیت کوره پزخانه ها و آسیب های اجتماعی موجود در آن ها، رفع مشکل آسفالت معابر دولتخواه، تأمین سرانه های فضای سبز، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بررسی و مورد نقادی حاضرین قرار گرفت و تصمیماتی مهم اتخاذ شد.

پس از این نشست نیز مسئولین از معابر شهرک دولتخواه از جمله خیابان های پاییزان، پیروز، خیابان ۱۲ متری و کوره های اطراف شهرک بازدید کردند.

براساس این گزارش به منظور تسریع در رسیدگی و رفع موضوعات مطرح شده، نشست دیگری در فرمانداری تهران برگزار و برنامه ریزی و تقسیم وظایف در قالب تشکیل کارگروه هایی به ریاست فرمانداری و با عضویت مسئولین حوزه های مرتبط انجام می شود.

 درهمین راستا هریک از کارگروه ها موظف به بررسی و رفع مشکلات در قالب سه پروسه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شدند.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در حاشیه این بازدیدها به نقش بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: بهزیستی می تواند با تلطیف فضای روانی و معنوی محله، نقش پررنگ خود را نمایش دهد.

محمود ابراهیمی در ادامه به استقرار تیم جهادی هم اشاره ای کرد و اظهار داشت: در حال بررسی شرایطی هستیم تا بزودی تیم کامل جهادی شامل تمام خدمات قابل ارائه بهزیستی را در محله دولتخواه مستقر کنیم.

کد خبر 25323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد