پیشوا | ایران همدل مساعدت به مددجویان را شتاب داد

همدلی از مهارت هایی است که ما را برای دیدن مشکلات دیگران از دریچه دید آنها توانمند می کند ببینیم تا حد امکان برای رفع و حل آنها اقدامات شایسته انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نجمه اسماعیلی با بیان مطلب بالا و تشکر از فعالان خدمات رسانی به مددجویان پیشوایی در قالب پویش ایران همدل اظهار داشت: در شهرستان پیشوا مانند سایر شهرستان ها پویش ایران همدل از عید غدیر شروع و تا شروع ماه ربیع الاول به همت خیرین بزرگوار حدود شش میلیارد مشارکت مردمی، جمع آوری و میان نیازمندان جامعه هدف توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا افزود: در همین راستا ارگان ها و نهادهایی چون سپاه، بنیاد مستضعفان نیز با تهیه ۷۵۰ عدد سبد کالا، بهزیستی پیشوا را یاری کردند.

اسماعیلی با اشاره به توان و برد رسانه ها گفت: با بهره از ظرفیت رسانه ها در شهرستان و تبلیغات گسترده همچون نصب بنر و اطلاع رسانی در فضای مجازی و خبرگزاری ها در این زمینه که بسیار موثر بود، اقدام کردیم.
 
وی افزود: در پویش ایران همدل و اقدامات پیشگیری از کرونا تهیه و توزیع چهار هزار عدد ماسک و همچنین تهیه محلول ضدعفونی از دیگر خدمات اداره پیشوا در این پویش بوده است.

اسماعیلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شروع سال جدید تحصیلی، اذعان داشت: با توجه به شروع سال تحصیلی و نیاز بسیاری از مددحویان به نوشت افزار، یکصد و ۵۰ بسته نوشت افزار به مددجویات تحت پوشش اهدا شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در پایان و در توضیح اقدامات پازل همدلی هم گفت: پازل همدلی که بزرگترین چیدمان همدلی و مهربانی کشور است در پیشوا از تاریخ اول مهرماه شروع شده و تاکنون دویست و ۴۰  تکه جورچین توسط خیرین پیشوایی خریداری شده است.

کد خبر 25318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد