رباط کریم|تعاون و احسان به مددجویان در قالب ایران همدل

با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان در قالب پویش ایران همدل و نهضت کمک مؤمنانه در کشور به دلیل شرایط اقتصادی مردم در پی همه گیری ویروس کرونا، اقداماتی در این خصوص توسط اداره بهزیستی در سطح شهرستان رباط‌کریم انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان تهران، روح‌ الله لطیفیان با تقدیر و تشکر از مشارکت مردم نوع دوست و سخاوتمند رباط کریم در پویش ایران همدل  در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط این اداره در پویش ایران همدل گفت: با برگزاری چندین جلسه با مسئولین مراکز دولتی و غیردولتی، خیریه ها، انجمن ها، کلینیک ها و موسسات و هیأت های مذهبی در شرایط سخت کرونایی به منظور همراه شدن با  پویش ایران همدل تبلیغات و اقداماتی خاص انجام شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در ادامه بیان داشت: مجموعه مراکز با همدلی همت کردند و در حد توان خویش مردم را به مشارکت در این پویش سراسری دعوت کردند، خیرین و نیکوکاران با بسته های نوشته شده با نام پویش سراسری ایران همدل مثل همیشه در دو مقوله توزیع نوشت افزار، اقلام معیشتی  سنگ تمام گذاشتند.

لطیفیان در مورد آمار ایران همدل گفت: هفت هزار پرس غذای گرم، پنج هزار سبد کالا شامل برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، رب، سویا، حبوبات، قند وشکر، دو هزارکیلوگرم گوشت تازه گوسفندی، ششصد کیلوگرم ماهی قزل آلا، سیصد کیلوگرم مرغ و هفتصد و ۵۰ بسته نوشت افزار شامل کیف و دفتر، خودکار، مداد رنگی، پاک کن و همچنین کمکهای غیرنقدی به ارزش بیست میلیارد و هفتصد و ۵۰  میلیون ریال و واریز واریز یک میلیارد ریال کمک نقدی به حساب مددجویان توسط خیرین در این مدت غدیر تا ربیع صورت گرفت.

 وی افزود: در مجموع کمکهای نقدی و غیر نقدی به ارزش تقریبی بیش از بیست و دو میلیارد ریال  تهیه شده و در بین مددجویان ساکن شهرهای رباط کریم، نصیر شهر و شهرجدید پرند و روستاهای تابعه شهرستان توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در پایان باتشکر از زحمات خیران، بیان داشت: همچنان آماده دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی همشهریان گرامی هستیم تا از نیازمندان تحت پوشش، گره گشایی کنیم.

کد خبر 25317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد