ملارد| بررسی ۱۲۰ پرونده در یافت تسهیلات اشتغالزایی

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از پیگیری و بررسی ۱۲۰ پرونده تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم گفت: باپیگیری و بررسی کارشناسان معاونت مشارکتهای مردمی و اشتغال یکصد و ۲۰ پرونده تسهیلات اشتغالزایی در حال بررسی است.
 
خادم ضمن تاکید بر نقش بهزیستی در توانمندسازی افراد با توانایی متفاوت گفت: کمک های مقطعی در قالب کمک موردی های مالی جهت رفع مشکلات مددجویان و افراد معلول تاثیر بسیار کمتری از ایجاد اشتغال و توانمندسازی این افراد دارد.
   
وی با تاکید بر تسهیل پرداخت وام خود اشتغالی توسط بانک ها اظهار داشت: در حال حاضر یکصد و ۲۰ پرونده تسهیلات اشتغالزایی برای افراد داری مدرک فنی و حرفه ای و غیره متعلق به  زنان سرپرست خانوار، فرزندان زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت در حال پیگیری است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه یکی از عمده وظایف بهزیستی ایجاد توانمندی است اذعان داشت: تاکنون نیز تلاشهای بسیار با کارفرمایان جهت اشتغال معلولین که دارای توانمندی بالاتری میباشند صورت گرفته و همچنین در حوزه اجتماعی نیز با تشکیل گروههای همیار و مشارکت زنان سرپرست خانوار توانسته ایم به نتایج خوبی در این خصوص برسیم.
 
وی در پایان گفت: بازگشت فرد معلول به زندگی شغلی و استقلال مادی هدف نهایی بهزیستی است از این رو کارشناسان اشتغال در کنار مددکاران حوزه های اجتماعی و توانبخشی  با شناختی که از فرصتهای اشتغال در منطقه دارند سعی می‌کنند جامعه هدف تحت پوشش را جهت جذب در کارخانه ها، شرکتها و یا ایجاد اشتغال بصورت مستقل با دریافت تسهیلات اشتغالزایی ترغیب نمایند.

کد خبر 25313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد