برپایی موج همدلی توسط ورزشکاران جهانی و پارا آسیایی در پویش همدلی

حسین بینائیان صاحب ده مدال طلا و نقره کشوری در رشته دو میدانی و عضو تیم ملی، محمود باقر نژاد عضو تیم ملی پارا تیر اندازی و صاحب چهار مدال مسابقات آزاد کشوری و سرکار خانم زهرا برناکی عضو تیم ملی و صاحب شش مدال در رشته دو میدانی کشوری و پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به منظور همراهی و شرکت در پویش پازل همدلی در اداره بهزیستی شهرستان دامغان حضور پیدا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جمعی از ورزشکاران و مدال آوران پارا آسیایی و کشوری با رئیس اداره بهزیستی دامغان دیدار کردند.
در این دیدار حسین بینائیان صاحب ده مدال طلا و نقره کشوری در رشته دو  میدانی و عضو تیم ملی، محمود باقر نژاد عضو تیم ملی پارا تیر اندازی و صاحب چهار مدال مسابقات آزاد کشوری و سرکار خانم زهرا برناکی عضو تیم ملی و صاحب شش مدال در رشته دو میدانی کشوری و پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ حضور داشتند.
مدال آوران جهانی به منظور همراهی و شرکت در پویش پازل همدلی در اداره بهزیستی شهرستان دامغان حضور پیدا کردند.
محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان تعداد قطعات پازل استان سمنان را ۲۰ هزار قطعه با ارزش ریالی هر قطعه ۱۰۰ هزار ریال بیان داشتند که در مجموع دو میلیارد ریال مشارکت در این پویش به استان در قالب لوازم التحریر تخصیص داده می شود.
زحمتکش گفت در شهرستان دامغان تعداد ۲۸۶ دانش آموز در حال تحصیل بوده که در راستای این پویش برای آنها نوشت افزار تهیه می شود.
وی گفت پویش پازل همدلی با شعار قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود تا نیمه آبان ماه ادامه دارد و خیرین و نیکو کاران می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی پازل همدلی مراجعه و با انتخاب استان سمنان در این امر خدا پسندانه شرکت نمایند.
رئیس اداره بهزیستی دامغان گفت از زمان شروع پویش پازل همدلی تا کنون مبلغ ۱۲۱۳۰۰۰۰۰ریال با همکاری خیرین، موسسات، ورزشکاران و کارکنان شهرستان دامغان مشارکت انجام شده است.
وی با بیان اینکه بهزیستی در چهار حوزه تخصصی مشغول فعالیت می باشد و بیشترین فعالیت در حوزه توانبخشی است ابراز داشتند : دو هزار و ۲۳۱پرونده در حوزه توانبخشی شهرستان تحت حمایت است که از این تعداد بیش از سیصد نفر در رشته های دو میدانی، پوچیا، گلبال، والیبال نشسته، شطرنج، تنیس روی میز، ویلچر رانی، فوتسال، تیر اندازی مشغول فعالیت ورزشی بوده که تاکنون موفق به مدال آوری در مسابقات جهانی، کشوری، و استانی شده اند.

کد خبر 25289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد