آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه همکاری فرهنگی و اجتماعی با بهزیستی استان اصفهان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: این واحد دانشگاهی از آمادگی لازم برای توسعه همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی با اداره کل بهزیستی استان اصفهان برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از خبرگزاری آنا در شاهین‌شهر، عبدالرسول مستأجران در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با برخورداری از زیرساخت‌های فرهنگی و علمی می‌تواند با مراکز بهزیستی استان اصفهان در قالب طرح‌های «پویش» و «پایش» دانشگاه آزاد اسلامی همکاری کند.
وی افزود: انجام برنامه‌ریزی آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام فعالیت‌های پژوهشی و فناوری با توجه به نیازهای بهزیستی در این واحد دانشگاهی امکان‌پذیر است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با بیان دایر بودن رشته‌های«برنامه‌ریزی فرهنگی» و «مطالعات فرهنگی و رسانه» در این واحد دانشگاهی عنوان کرد: امکان تعریف موضوعات پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط با فعالیت بهزیستی وجود دارد و می‌توان از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کرد.

مستأجران با بیان فعالیت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر تأکید کرد: از ایده‌های فناوری مددجویان بهزیستی در مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی حمایت خواهد شد.

ارتباط دانشگاه با نهادهای اجتماعی زمینه برون‌رفت از مشکلات جامعه
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز گفت: ارتباط دانشگاه با نهادهای اجتماعی زمینه برون‌رفت از مشکلات جامعه خواهد شد و باید زمینه‌های همکاری میان این سازمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر شناسایی و توسعه یابد.
ولی‌الله نصر مطرح کرد: استفاده از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه و خطرات پیش‌روی جوانان مؤثر باشد.
 

کد خبر 25279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد