بهزیستی جزء سازمان‌های صعودی است

دکتر ولی اله نصر سرپرست و جمعی از معاونین و مدیران ستادی اداره کل بهزیستی استان با سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این دیدار سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران ضمن تبریک به دکتر نصر به خاطر قبول مسئولیت بهزیستی استان و تقدیر از زحمات مدیران سابق بهزیستی بویژه دکتر مرضیه فرشاد، ابراز داشت: بهزیستی فعالیت‌های بزرگ و عظیمی در سطح کشور و استان دارد و ما هم خوشحالیم که از این خدمات بهره‌مند هستیم.
پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: انتصاب فردی توانمد و متخصص در رأس حوزه مدیریتی بهزیستی استان نویدبخش اعتلای خدمات بهزیستی استان و ایجاد راه‌های جدید خدمات رسانی است.
سیپان کاشجیان ابراز داشت: در مدتی که بنده در ایران هستم، نوع همکاری سازمان‌ها در دو شکل اتفاق افتاده است. برخی از سازمان‌ها در نحوه ارائه خدمات و همکاری‌های بین بخشی با جامعه ارامنه ایران صعودی و نزولی بوده‌اند و گاهی همکاری و تعامل خوبی با مجموعه ما داشته‌اند و گاهی این همکاری‌ها کم رنگ شده است.
وی افزود: برخی دیگر از سازمان‌ها همیشه تعاملی صعودی و رو به جلو با ما داشته‌اند که سازمان بهزیستی از شاخص‌ترین آنهاست. 
پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: بنده یقین دارم که با حضور مدیریت جدید با نگاه متخصصانه و متعهدانه‌ای که دارند؛ افق‌های همکاری بین بخشی جدیدی را پیش روی ما قرار خواهد داد تا جامعه ارامنه استان بتوانند از خدمات تخصصی بهزیستی به نحو مطلوب‌تری استفاده کنند.
سازمان‌های اجتماعی انسان محور هستند
در ادامه این دیدار، دکتر نصر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه بهزیستی استان، ابراز داشت: سازمان‌های اجتماعی انسان محور هستند و سوای مرزهای جغرافیایی، قومیتی و دینی به افراد خدمات ارائه می‌کنند. همین تفکر، تعامل و همکاری بسیار خوب مجموعه سازمان بهزیستی و اقلیت های مذهبی را به همراه داشته است.
وی افزود: بنده امیدوارم در یک تعامل دوسویه و تبادل تجربیات، گام‌های موثری در ارائه خدمات به جامعه ارامنه استان برداریم.
 

کد خبر 25278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد