کاهش کمی خدمات بهزیستی برای ارتقای کیفی خدمات

دکتر ولی اله نصر سرپرست و جمعی از معاونین و مدیران ستادی اداره کل بهزیستی استان با آیت اله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن تبریک به دکتر نصر به خاطر قبول مسئولیت بهزیستی استان و تقدیر از زحمات دکتر مرضیه فرشاد، ابراز داشت: قرار گرفتن فردی متخصص با طی مراحل سازمانی و تجربههای مختلف مدیریتی نوید بخش پویایی و چابکی بیشتر خدمات بهزیستی استان است.
امام جمعه اصفهان گفت: بر اساس حدیث نبوی خدمت به مردم بالاترین نعمت است و خدمت به خوب ترین بندگان خدا در بهزیستی، نعمتی دوچندان است که ارزش معنوی وصف ناپذیر است.
وی گفت: کاری که بر اساس تفکر و تخصص و برنامهریزی انجام شود و نتیجه گرا باشد، با پرهیز از حاشیههای دست و پا گیر، میتواند بستر خدمات رسانی مناسبی برای جامعه باشد.
آیت اله طباطبایی نژاد با اشاره به موازیکاریهای بین سازمانی، گفت: باید سیاست گذاریهای کلان سازمانی بر پرهیز از موازیکاریها باشد. در این میان بسیاری از نقشهای حمایتی بهزیستی در حوزه زنان را میتوان به کمیته امداد امام خمینی(ره) و امثال آن واگذار کرد و با کاهش وظایف متعدد بهزیستی، این سازمان را در مسیر خدمات رسانی کیفی بهتر بویژه در حوزه معلولان سوق داد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در پایان با اشاره به برخی از هزینهکردهای غلط سازمانی، ابراز داشت: مردم با اطمینان از هزینه کرد صحیح کمکهای خود به دستگاههای خدماتی، نقش فعال تری در راستای کمک رسانی به این سازمانها و جامعه هدف آنها، ایفا خواهند کرد. بهزیستی با ظرفیت بسیار خوبی که در این زمینه دارد، میتواند با استفاده از پتانسیل خیرین بزرگوار استان در جهت توانمندسازی صحیح و ایجاد اشتغال پایدار گامهای موثری بردارد. برای تحقق این امر اطلاع رسانی صحیح و فراگیر از خدمات ارائه شده سازمان، نقشی بیبدیل دارد.
بهزیستی سازمان تخصص محور است
در ادامه این دیدار، دکتر نصر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه بهزیستی استان، ابراز داشت: بهزیستی سازمان تخصص محور است و مسئولیت پذیری سازمانی‌اش باعث شده که مجموعه دولت وظایف متعددی را به آن محول کند.
وی افزود: پتانسیل بسیار خوب بهزیستی استان و همکاریهای بین بخشی، عملکرد قابل قبولی از بهزیستی استان در سطح کشور فراهم کرده است که امیدواریم با همراهی بیشتر مسئولین و حمایتهای امام جمعه محترم این روند با شیب تندتری به جلو حرکت کند.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اشاره به طرحهای مختلف بهزیستی در خصوص جلب و جذب مشارکتهای مردمی، گفت: بهزیستی در جدیدترین طرح خود در این حوزه با عنوان "طرح پازل همدلی" به دنبال تهیه مایحتاج تحصیلی و نوشت افزاری داشنآموزان تحت پوشش میباشد.
خاطر میشود در پایان این دیدار آیت اله طباطبایی نژاد با تقدیر از اجرای طرح پازل همدلی بهزیستی، در این طرح شرکت کرد.
 

کد خبر 25277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد