جوانان از الگو هایی مانند عباس برای کارآفرینی و اشتغال درس بگیرند

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت:برای کسب روزی و ایجاد شغل جوانان گلستان از عباس الگو بگیرند و با اتکا به توانایی های خود اقدام به ایجاد کسب وکار نمایند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان، دکتر سیدمهدی حسینی ضمن دیدار با جوان روشندل گرگانی از وی بخاطر سرقت وسایل کسب وکارش دلجویی کرد و گفت:  سازمان بهزیستی با جدیت بدنبال برخورد با عوامل این عمل سخیف بوده و همیشه یار و کمکرسان افراد تحت پوشش خود و نیازمندان جامعه بوده وهست.

دکتر حسینی افزود: در جامعه اسلامی با همدلی و وحدت کلمه باید به نقطه ای برسیم که هیچ تفاوتی میان افراد سالم و دارای معلولیت نبوده و همگی ار امکانات و دسترسی های یکسانی برخوردار باشیم.

وی با اشاره به فعالیت جوانان تحت پوشش این سازمان در بازار کسب و کار بیان داشت: جوانانی که هیچگونه معلولیتی ندارند از کمبودها و نبودن شغل مورد انتظار گلایه های فراوانی دارند ولی جوانانی که دارای معلولیت های مختلفی هستند با ابتکار و کار آفرینی به کسب روزی پرداخته و باعث افتخار جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی گلستان درپایان خاطرنشان کرد: عباس کاظمی روشندل اهل گرگان نمونه ای بارز جوانی با اراده و پشتکار است که نابینایی خود را دلیلی بر عدم توانایی ایجاد کسب وکار ندانسته و با کمک خانواده خود به کسب روزی پرداخته است.

لازم بذکر است چندروز پیش چند نفر با سرقت از این جوان روشن دل باعث تعطیلی کسب وکار وی شده که بازتاب فراوانی را در جامعه داشته است.

انتهاپیام./

کد خبر 25268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد