اشتهارد | دستگاه اندروید باکس برای نخستین بار در شهرستان اشتهارد راه اندازی شد

بهجت بهروزی رئیس بهزیستی اشتهاردگفت:مددجویان تحت پوشش دارای فرزند محصل که فاقد گوشی موبایل و تبلت هستند ، به منظور استفاده از شبکه شاد ، و اجرای دوره های آموزشی و درسی مدّ نظر ما در این طرح هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در راستای پیوستن به پویش همدلی یک دستگاه اندروید باکس به همت خیر اشتهاردی آقای امیر جهادی به بهزیستی شهرستان اشتهارد اهداء شد.

« بهجت بهروزی » رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد اظهار داشت : ما در شهرستان اشتهارد در دو حوزه ی توانبخشی و امور اجتماعی جمعاً ۶۱۴ پرونده داریم و در مجموع ۲۴۵۶ نفر تحت حمایت بهزیستی شهرستان اشتهارد هستند.

بهروزی در ادامه گفت :مددجویان تحت پوشش بهزیستی که دارای فرزند محصل فاقد گوشی موبایل و تبلت هستند ، به منظور استفاده از شبکه شاد ، و اجرای دوره های آموزشی و درسی مدّ نظر ما در این طرح هستند.

این دستگاه در اتاق مدیریت بهزیستی شهرستان اشتهارد توسط مهندسین شرکت تدبیران صنعت سپید نصب و راه اندازی شد.

بهروزی در ادامه گفت :این دستگاه با برند پرویژن در منازل مددجویان تحت پوشش شهرستان اشتهارد با هدف حمایت از خانواده های دارای فرزند محصل راه اندازی و به بهره برداری رسید.

وی تأکید کرد :ارائه خدمات ویژه برای چند خانواده ی حائز شرایط در وضعیت حاد کرونایی در دست بررسی و اقدام است و هدف ما فراهم کردن شرایط مطلوب و مناسب جهت تحصیل فرزندان خانواده های بی بضاعت و همچنین افراد دارای معلولیت است.

کد خبر 25224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد