همدل شدن قهرمان جهانی با پویش همدلی

احسان اباظهری قهرمان پرتاب دیسک آسیا و جهان با حضور در اداره کل بهزیستی استان سمنان به پویش پازل همدلی پیوست

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان احسان اباظهری قهرمان پرتاب دیسک آسیا و جهان با حضور در اداره کل بهزیستی استان سمنان به پویش پازل همدلی پیوست.

قهرمان پرتاب دیسک جهان به دعوت اداره مشارکت های مردمی بهزیستی استان و با هماهنگی دفتر تربیت بدنی و فوق برنامه اداره کل در بهزیستی استان حضور و با مدیرکل استان دیدار و از پازل همدلی بازدیدی داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور و همراهی ورزشکار جهانی آقای اباظهری توضیحاتی رادر خصوص اجرای پویش همدلی در سازمان بهزیستی کشور ارائه داشتند.

ایشان در ادامه پویش پازل همدلی را در ادامه پویش ایران همدل و در فراخوان عمومی بمنظور تهیه و توزیع لوازم التحریر جهت ارائه به محصلین تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که بیش از ۱۰۰ هزار نفر می باشند بیان داشته و افزودند : این پویش در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که بمنظور تهیه صد هزار بسته لوازم التحریر برای کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی است اجرایی می شود، پازل طراحی شده در این پویش بزرگ‌ترین پازل دنیا و با مشارکت مردم ایران تکمیل می شود.

ایزدپور گفت : پازل  همدلی شامل ۳۱ پازل جداگانه و به طرح نقشه هر استان در اندازه ۱۲۰ در ۹۰ سانتی‌متری و متشکل شده از هزار قطعه که پشت هر پازل دارای شماره و سریال مختص به خود و دارای کد رهگیری است که خیرین با خرید این پازل ها اقدام به تکمیل پازل استان خود یا هر استان مد نظر می نمایند،  قطعات پازل خریداری شده توسط خیرین به مبلغ صد هزار ریال است و به مشخصات ایشان در پازل اصلی کشوری ثبت می گردد.

ایشان تعداد قطعات پازل استان سمنان ۲۰ هزار قطعه با ارزش ریالی هر قطعه ۱۰۰ هزار ریال می باشد که در مجموع دو میلیارد ریال مشارکت در این پویش به استان در قالب لوازم التحریر تخصیص داده می شود.

احسان اباظهری در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان ضمن خرسندی از حضور در اداره کل بهزیستی استان خود را از خانواده سازمان بهزیستی کشور برشمرده و بیان داشتند : سازمان بهزیستی کشور بعنوان تنها دستگاه تخصصی معلولین وظیفه حمایت و همراهی معلولین را دارد که ما در بیشتر موارد شاهد این امر بوده ایم و انتظار می رود حمایت این سازمان از جامعه معلولین هماننده گذشته و بیش از پیش ادامه داشته باشد.

پس از این دیدار علیرضا ایزدپور با همراهی احسان اباظهری قهرمان پرتاب دیسک جهان، رعنا سورمه رئیس اداره مشارکت های مردمی، احمد پیوندی معاون امور توانبخشی و فاطمه پیوندی کارشناس مسئول تربیت بدنی با حضور در سالن شهید شاهورانی بازدید از پازل همدلی داشته و قهرمان جهان در این پویش شرکت کرده و قطعاتی از پازل را تکمیل کردند.

احسان اباظهری مقاوم اول و قهرمان ۷ دوره مسابقات پرتاب دیسک، وزنه و نیزه جهان، مقام اول و قهرمان ۴ دوره مسابقات پارا آسیایی، نائب قهرمان جهان و آسیا و سوم آسیایی می باشد و از توانخواهان جسمی حرکتی موفق بهزیستی استان سمنان است .

کد خبر 25216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد