بیش از سه هزار پازل همدلی در اردبیل خریداری شده است

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: از آغاز پویش پازل همدلی تاکنون بیش از سه هزار پازل در این استان توسط مردم و خیرین خریداری شده است

 بهزاد ستاری در جمع خیرین در موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) اردبیل افزود: سهم استان اردبیل در این پویش همدلی ۱۵ هزار پازل است که تاکنون بیش از ۲۰ درصد آن توسط مردم و خیرین خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از ۲ هفته پیش شروع شده و تا روز جمعه نهم آبان ماه ادامه خواهد داشت، بیان کرد:  امیدواریم خیرین در این فرصت باقیمانده با خرید پازل همدلی و مشارکت در این طرح در کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان سهیم باشند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل زیرپوشش سازمان بهزیستی و ۱۰۰ دانش‌آموز نیز در مراکز اقامتی شبانه‌روزی بهزیستی نگهداری می‌شوند، اظهارداشت: تلاش می‌شود تا نیازهای تحصیلی این افراد از جمله لوازم تحریر، لباس، کیف و سایر اقلام بویژه تبلت مورد نیاز آنها تامین شود.

او با بیان اینکه در این طرح ارزش هر قطعه پازل ۱۰۰ هزار ریال می‌باشد که به صورت نمادین پازل به نام اشخاص ثبت می‌شود، اضافه کرد: این طرح فرصت مغتنمی برای مشارکت مردم در این دوران سخت اقتصادی و کرونایی است تا فرهنگ احسان و نیکوکاری را به نمایش بگذارند.

ستاری ادامه داد: در این پویش، پازل نقشه ایران به ۶۰۰ هزار قطعه تقسیم شده که در نقشه هر استان، نمادهای میراث فرهنگی آن استان نقش بسته تا لوازم تحصیلی مورد نیاز ۶۰ هزار دانش‌آموز نیازمند و بی بضاعت در نقاط مختلف کشور تامین شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان، خیران و مردمی که می‌خواهند در این پویش شرکت کنند می‌توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰۰ هزار ریال در تامین لوازم تحریر و کوله پشتی و تبلت برای دانش‌آموزان سراسر کشور سهیم باشند.

وی با بیان اینکه کمپین پازل همدلی در اردبیل همزمان با سراسر کشور و با هدف تامین لوازم تحریر دانش‌آموزان بی‌بضاعت زیرپوشش سازمان بهزیستی برگزار می‌شود،  افزود: مردم و علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح خداپسندانه می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.puzzlehamdeli.ir اقدام به خرید پازل همدلی کنند.

  •  
  •  
کد خبر 25211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد