شمیرانات|معاون مشارکت های مردمی گزارشی از پویش ایران همدل ارائه کرد

 به دنبال شیوع ویروس کرونا و آسیب پذیری جامعه هدف بهزیستی برای حمایت و ارائه خدمات هر چه بهتر به مددجویان و توانخواهان تحت پوشش، پویش ایران همدل از عید غدیر تا پایان ماه صفر با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم همزمان با سراسر کشور در بهزیستی شهرستان شمیرانات آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان شمیرانات عنوان کرد: در بیش از یک ماه گذشته دو هزار و پانصد بسته معیشتی به ارزش ریالی سه میلیون و پانصد هزار ریال برای هر بسته، توسط بهزیستی این شهرستان میان مددجویان و افراد دارای معلولیت توزیع شد.

مهناز تدین با بیان این مطلب، اظهار داشت: ششصد بسته نوشت افزار نیز که هر کدام از بسته ها بیش از سه میلیون ریال ارزش دارند نیز بین این افراد توزیع و به دو هزار و پانصد توانخواه و مددجوی نیازمند، اقلام متناسب با شرایط کرونا اختصاص یافت.

 تدین فعال سازی بیش از پیش خیریه ها را یکی از وجوه تمایز پویش "ایران همدل" در شهرستان شمیران توصیف کرد و افزود: تا پیش از شروع این پویش، کمک گرفتن از خیران در دستور کار بود که از عید غدیر یعنی زمان شروع این پویش، علاوه بر دستور کار قبلی، از توان شصت موسسه خیریه این شهرستان نیز برای جمع آوری کمک های مردمی استفاده کردیم.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شمیرانات، تصریح کرد: خیران در دو بحث تامین اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده که همچنان ادامه دارد و دیگر توزیع اقلام خشک به جای پخت و توزیع غذای گرم در دهه اول محرم که بازتابی بسیار مثبت داشت؛ فعال بودند. 

تدین از اجرای همیشگی پویش های مختلف جمع آوری کمک های مردمی در سطح این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: یکی از سیاست های راهبردی بهزیستی شمیران، حمایت حداکثری از نیازمندان واقعی تحت پوشش است که انجام این ضرورت، همیشگی است و نمی تواند فصلی و مقطعی باشد.

وی خاطر نشان کرد: در همه ایام سال با همکاری خیران، نیازهای واقعی مددجویان و افراد دارای معلولیت که توانایی اداره کردن زندگی خود را ندارند، مرتفع می سازیم.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شمیران با اشاره به اینکه ششصد دانش آموز تحت حمایت بهزیستی این شهرستان است، گفت: بیش از چهارصد نفر از این دانش آموزان برای استفاده از خدمات آموزشی به تبلت نیاز دارند. با توجه به اینکه آموزش ها در شرایط فعلی مجازی شده، باید شرایطی فراهم آوریم که این افراد نیز همانند دیگر دانش آموزان بتوانند به تحصیل ادامه دهند.

تدین شفاف سازی مسیر بین کمک خیران و تحویل آن به نیازمندان را بسیار حیاتی دانست و افزود: موفق به اعتماد سازی در بین خیران شده ایم و نباید در این رهگذر از استفاده به هنگام از عنصر تبلیغات و فضای مجازی غافل ماند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان شمیرانات در پایان از خیرین و مردم درخواست کرد: برای کمک به تهیه تبلت و دیگر اقلام معیشتی جامعه هدف بهزیستی شمیران، خیرین می توانند کمک های مردمی نقدی خود را به شماره کارت 627760777777777 و شماره گیری کد دستوری #140* واریز کنند و برای کمک های غیر نقدی، به تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی شمیران مراجعه کنند.

کد خبر 25153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد