فردیس | نشست خبری رئیس بهزیستی فردیس با اصحاب رسانه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس در محل کار خود در نشستی که با خبرنگار خبرگزاری فارس داشت به پرسش ها در زمینه موضوعات مختلف از جمله دستاوردها ،مشکلات و کمبودها ،مسائل مرتبط با کودکان کار ، معتادین متجاهر ،مددجویان این سازمان و همچنین زنان سرپرست خانوار پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :«احمد محمد زاده » رئیس بهزیستی شهرستان فردیس در محل دفتر کار خود در نشستی که با خانم آقانوری خبرنگارخبرگزاری فارس داشت به پرسش ها در زمینه موضوعات مختلف از جمله دستاورد ها ،مشکلات و کمبود ها ،مسائل مرتبط با کودکان کار ، معتادین متجاهر ،مددجویان این سازمان و همچنین زنان سرپرست خانوار پاسخ دادند.
در ادامه محمد زاده افزود: کودکانی که به کودک کار معروف هستند و تحویل بهزیستی می شوند باید با همکاری پزشک قانونی، دادگستری و دادستان با انجام آزمایشات لازم تکلیف آنها مشخص و تحویل مراکز نگهداری شوند،همچنین لازم به ذکر است تعداد کثیری از کودکان کار را اتباع تشکیل می دهند که از طریق اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی سازماندهی می شوند.
 وی با اشاره به اینکه متولی کودکان کار دوازده دستگاه هستند، تصریح کرد: بهزیستی یکی از متولیان این جریان است که در این راستا مراکز شبه خانواده راه اندازی شده تا از کودکانی که به حمایت نیاز دارند، حمایت و نگهداری کند .
 همچنین از آنجا که جامعه هدف ما یک جامعه نیازمند و بیمار است و از طرفی نیازمندی در این خانواده ها و بیماری و معلولیت به این نیازها اضافه شده است باید به طور ویژه‌ از سوی دیگر سازمان ها و نهاد ها حمایت شود تا به جامعه هدف که ولی نعمتان این نظام هستند خدمات رسانی بهتری صورت گیرد .
 از سوی دیگر رئیس اداره بهزیستی این شهرستان در راستای تکمیل فرایند طرح ساماندهی معتادین متجاهر در استان البرز از آمادگی دو کمپ تحت نظارت بهزیستی شهرستان فردیس خبر داد.
در پایان محمد زاده به اهمیت حضور خبرنگاران در معرفی و شناساندن هر چه بهتر اهداف و خدمات انجام شده بهزیستی به احاد مردم ، و تشویق مردم و خیرین به حمایت از بهزیستی اشاره نمود.

کد خبر 25139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد