دیر|فرماندار دیر به پویش پازل همدلی  پیوست

علی حسنی فرماندار دیّر با خرید چند قطعه از پازل همدلی به این پویش پیوست

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان و به نقل از دیر ،علیرضا هوشیار معاونت امور مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی بوشهر با تقدیر از نگاه ویژه و کارشناسانه فرماندار دیّر به مسائل و مشکلات جامعه تحت پوشش بهزیستی گزارشی از اهم اقدامات اداره کل بهزیستی را بیان کرد .
معاونت امور مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی بوشهر در ادامه به طرح پازل همدلی سازمان بهزیستی اشاره و افزود : سازمان بهزیستی کشور بمنظور تهیه لوازم تحریر برای دانش آموزان تحت حمایت خود اقدام به راه اندازی پویش پازل همدلی نموده است .

وی ادامه داد در این طرح پازلی به شکل نقشه ایران در قطع بزرگ و نقشه استانها در قطع کوچکتر تنظیم شده است . سهمیه هر استان برای تکمیل پازل شامل 1000 قطعه است . هرفرد خیر می تواند با خرید حداقل 10000 تومان در این طرح نوع دوستانه مشارکت نماید . در ضمن امکان خرید بیش از یک قطعه نیز برای هر فرد مهیا  می باشد. داوطلبین مشارکت در این طرح می توانند با مراجعه به سایت : www.puzzlehamdeli.ir ما را در این پویش خیر خواهانه و  ارزشمند همراهی نموده و گامی در جهت رفع نیاز کودکان و نوجوانان تحت پوشش بردارند .

در ادامه دکترسولماز عماری کارشناس مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان در همین راستا از نحوه خرید و تکمیل این طرح توضیحاتی ارائه کردند .
علی حسنی فرماندار دیّر نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای اداره کل بهزیستی در حوزه‌های مختلف اجتماعی ، توانبخشی ، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی گفت : بهزیستی یکی از نهاد های حمایتی و اجتماعی تاثیرگذار جامعه است و خدمت در آن بدون عشق و نوع دوستی امکان پذیر نیست.
وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ ریزی و حمایت مسئولین در استان و شهرستان شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در راستای ارتقاء رفاه اجتماعی جامعه هدف و کمک به دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی باشیم .

کد خبر 25130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد