برای خدمت به معلولین در کنار بهزیستی هستیم

نماینده مردم شهرستانهای کهنوج ، فاریاب ، منوجان ، قلعه گنج و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی با روسای بهزیستی این شهرستانها دیدار کرد.

به گزارش یزدان کرمان منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی با حضور در اداره بهزیستی شهرستان کهنوج با روسای بهزیستی شهرستانهای فوق دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار یدا… سالاری رئیس بهزیستی شهرستان کهنوج پس از عرض خیر مقدم به ارائه توضیحاتی درخصوص حوزه فعالیتها و مأموریتهای بهزیستی پرداخت وبا تشریح خدمات و فعالیتهای بهزیستی در منطقه جنوب استان گفت : به لحاظ آمار نسبتاً بالای معلولیت در این منطقه نیاز به خدمات تخصصی توانبخشی از جمله فیزیوتراپی ، کاردرمانی ،گفتار درمانی بسیار محسوس است که علی رغم کمبودها و مشکلات سعی گردیده در حد امکان ارائه این خدمات به مددجویان و جامعه هدف با اجرای طرحهای مختلف دچار اختلال نگردد وی افزود : به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی این خدمات و سایر اقدامات تخصصی بهزیستی نیازمند همراهی و مساعدت بیشتر سایر دستگاههای اجرائی و مسئولین در این رابطه هستیم.
در ادامه منصور شکرالهی با تقدیر از خدمات و فعالیتهای ارزشمند بهزیستی در این منطقه گفت : گسترش آموزشهای موثر و کاربردی و همچنین حرکت در مسیر اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ پیشگیری مستلزم استفاده از توان خیرین و تشکلهای مردم نهاد و همچنین ظرفیت سایر دستگاههای اجرائی است که در این زمینه در کنار بهزیستی خواهیم بود. و هرکاری که از دستمان برآید برای خدمت به معلولین و جامعه هدف انجام خواهیم داد.
پس از آن روسای ادارات بهزیستی به ارائه پیشنهادات و طرحهای خود پرداخته و نکته نظرات خود را برای تعامل هرچه بیشتر با سایر مسئولین ارائه نمودند .

کد خبر 25113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد