قرچک|چهارمین جلسه نشاط اجتماعی در روستای قشلاق دوم

چهارمین برنامه نشاط اجتماعی در روستای قشلاق دوم شهرستان قرچک اجرا شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای ارتقاء سطح سلامت روان در اجتماعات روستایی بصورت هفتگی در روزهای پنج شنبه صبح برنامه های نشاط اجتماعی توسط تیم مددکاران و روانشناسان "مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز" تحت نظارت بهزیستی قرچک اجرا شد. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در خصوص هدف  اجرای مجموعه برنامه های نشاط اجتماعی در روستاهای قرچک گفت: تجربه طولانی مدت وجود ویروس کرونا در جامعه موجب بروز استرس و اضطراب در جامعه شده است. 

اردشیر بهرامی افزود: بخش زیادی از این استرس و دلهره ناشی بیماری در خانداده ها و یا مرگ و میر در سطح اجتماعات است. این مساله سلامت روان مردم را به مخاطره انداخته است. در این میان کودکان، نوجوانان و زنان از آسیب پذیری بیشتر برخوردارند. لذا اجرای برنامه ها اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برای ایجاد روحیه نشاط اجتماعی شادابی ضرورتی انکار ناپذیر دارد. 

بهرامی در ادامه خاطرنشان کرد: بهزیستی قرچک تلاش دارد این مجموعه برنامه ها را به صورت هفتگی و دوره ای در سطح روستاها و محلات حاشیه شهر اجرا کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در پایان گفت: چهارمین برنامه "نشاط اجتماعی" روستاهای قشلاق اول و دوم درقالب برنامه ها مسابقات ورزشی و فرهنگی برگزار و جوایزی نیز به شرکت کنندگان در برنامه اهداء شد و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه شیوه نامه های بهداشتی رعایت می شوند.

کد خبر 25045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد