بهارستان |سرکشی سرپرست فرمانداری بهارستان از چند خانواده روشن دل

سرپرست فرمانداری بهارستان با همراهی رئیس بهزیستی این شهرستان با حضور در منزل سه خانواده دارای فرد نابینا ضمن دیدار با آن ها از نزدیک در روند خدمت رسانی های صورت گرفته قرار گرفت.

محمد مختاری در حاشیه این دیدارها از فرجعلی خزایی و همکاران وی بابت خدمات ارائه شده به نابینایان تقدیر کرد و بیان داشت: خدمات خوب است اما شایسته مردم گرامی بهارستان نیست و باید در دو سطح کمی و کیفی توسعه یابد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در حاشیه این دیدارها اظهار داشت:  پانصد و ۴۸ نابینا زیر چتر حمایت بهزیستی قرار دارند که خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.

فرجعلی خزایی در ادامه بیان کرد: یکی از دغدغه ها و مطالبات اصلی این قشر از معلولین، مناسب سازی اصولی معابر است که امیدواریم ارگان های ذی ربط همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی در پایان با تشکر ویژه از سرپرست فرمانداری بابت فرصتی که برای این بازدیدها، اختصاص دادند، گفت: به سیصد و پنج نابینا مستمری ماهیانه و کمک های غیر نقدی چون بیمه درمانی، عصای سفید، ساعت گویا، کتب و مجلات بریل و... دریافت می کنند که باید با تدبیر مقامات فرا منطقه ای توسعه پیدا کند.

کد خبر 25043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد