"پازل همدلی" به همت مردم خیر و فهیم آذربایجان شرقی تکمیل می شود

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرصت باقیمانده از پویش پازل همدلی، اظهار داشت: مردم خیرخواه و فهیم تبریز و آذربایجان شرقی تا ۹ آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل سهم پازل همدلی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که قطعات این پازل به همت مشارکت‌های مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکثر خیران به پویش بزرگ پازل همدلی پیوستند، خاطرنشان کرد: تهیه‌ی وسایل لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی از اهداف اصلی پویش پازل همدلی است و براساس پویش پازل همدلی در سراسر کشور برای هر استان سهمیه ای تعریف شده است.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی افزود: سهمیه‌ی کشور ۶۰۰ هزار قطعه بوده که از این سهم، آذربایجان شرقی شامل ۳۰ هزار قطعه سهم می باشد.

صحاف ضمن دعوت از عموم مردم برای پیوستن به پویش پازل همدلی جهت تهیه‌ی لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند، خاطر نشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای پیوستن به این پویش از سایت بهزیستی اقدام کنند

توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی/ جمع آوری ۱۰۶ میلیارد ریال کمک غیرنقدی در استان 

دکتر صحاف با بیان اقدامات ارزنده استان در راستای پویش ایران همدل، گفت:  جمع‌آوری ۱۰ میلیارد تومان کمک غیرنقدی، تهیه و توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی از این طرح به مردم نیازمند رسید. 

صحاف افزود: پویش ایران همدل از عیدغدیر تا پایان ماه صفر ادامه داشت که در طی این چهار ماه، مردم خیر و فرهنگ دوست استان، ۱۰۶ میلیارد ریال کمک غیرنقدی ارسال کرده بودند و توانستیم ۲۶ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و نوشت افزار تهیه کرده و بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی افزود: ۷۵ هزار و ۱۳۰ نفر افراد تحت پوشش در بهزیستی استان وجود دارد که ۲۵ هزار نفر از آنها هم کمک معیشتی و مستمری دریافت می‌کنند از این‌رو همیشه نیازمند کمک خیّران و مردم هستیم. 

کد خبر 25034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد