کسب رتبه برتر سازمان بهزیستی در برنامه ارتقاء بهره وری در سال ۹۸

جلسه کمیته  ارتقای بهره وری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه به ریاست وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور روسای سازمانهای تابعه وزارتخانه و رئیس سازمان ملی بهره وری  به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این جلسه که روزچهارشنبه ۳۰ مهرماه برگزار و عملکرد وزارتخانه و سازمان های تابعه در موضوع بهره وری از مجموعه برنامه های اصلاح نظام اداری تشریح شد.


گزارش حاکی است؛   نماینده سازمان بهزیستی کشور به عنوان سازمان برتر در برنامه بهره وری از بین سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، طی گزارشی از استقرار چرخه مدیریت بهره وری در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ با رویکرد سنجش شاخص های بهره وری  و ادامه این روند از سال ۱۳۹۸ با رویکرد مسئله شناسی در سطح ستاد و اداره کل استانها خبر داد و به راه اندازی مراکز مثبت زندگی به عنوان تبلور و یک نمونه عینی در بهره وری سازمانی وراه حل افزایش کیفیت خدمات به گروه های هدف اشاره کرد.


دکتر محمد شریعتمداری ضمن تاکید بر لزوم همکاری بیشتر همه معاونت های وزارتخانه و سازمانهای تابعه در استقرار چرخه مدیریت بهره وری، گفت: ارتقاء بهره وری فعالیت های کلیدی وزارتخانه در کنار اثرگذاری بر ارتقای بهره وری سایر بخش های اقتصادی در اولویت برنامه های این وزارتخانه قرار دارد.


فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری  نیز ضمن اشاره به رویکرد این سازمان در رصد و سنجش عملکرد دستگاه های اجرایی کشور مبتنی بر رویکرد شناخت مسائل و ریشه یابی آنها برای تدوین برنامه چرخه مدیریت ارتقای بهره وری بر اهمیت نقش وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در موضوع بهره وری تاکید کرد و افزود: عملکرد سازمان بهزیستی کشور را در خصوص استقرار چرخه مدیریت  بهره وری قابل تحسین است.

کد خبر 25029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =