بهزیستی خوان نعمت پروردگار است

دکتر مرضیه فرشاد در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، گفت: بهزیستی خوان نعمت پروردگار است و توفیق خدمت در این سازمان افتخاری وصف ناشدنی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل سابق بهزیستی استان، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در آئین تکریم خود، اظهار کرد: بهزیستی خوان نعمت پروردگار است و توفیق خدمت در این سازمان افتخاری وصف ناشدنی و توفیقی الهی است. این توفیق از بنده سلب شد، اما از تمامی همکاران درخواست می‌نمایم که از این خوان گسترده دانه چینی کنند و تمام تلاش خود را در راه خدمت گذاری صادقانه به کار گیرند.
وی افرود: ما در بهزیستی مامور به انجام وظیفه صادقانه هستیم نه مسئول حصول نتیجه. فرصتی برای ما پیش آمده است که خادم بهترین بندگان خداوند باشیم.
فرشاد در پایان ضمن حلالیت طلبی از خانواده بزرگ بهزیستی اعم از افراد تحت حمایت، مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت، شرکای اداری اجتماعی استان و تمامی همکاران بهزیستی استان؛ ابراز داشت: بنده خوشحال هستم که فردی لایق و توانمند از بدنه سازمان، سکان مسئولیت اداره بهزیستی استان را برعهده گرفته است. به ایشان تبریک عرض می‌نمایم و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

کد خبر 25023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد