کرج | پازل همدلی توسط دستان توانمند ناجا

سرهنگ محمد حسن کشوری رئیس مرکز فرماندهی و کنترل استان البرز و پرسنل ۱۱۰ در هفته نیروی انتظامی به پویش پازل همدلی (تهیه لوازم تحریر برای فرزندان کم بضاعت تحت نظارت سازمان بهزیستی) پیوستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، سرهنگ « محمد حسن کشوری » رئیس مرکز فرماندهی و کنترل استان البرز عنوان کرد: پلیس یعنی آرامش و امنیت، در این لحظه امنیت روانی و آرامش کودکان استان و کشور ما در گرو تهیه لوازم تحریر مورد نیاز است پلیس با اقتدار مانند گذشته حضور خواهد داشت و از این پویش استقبال میکنم و آغازگر این پویش در استان البرز خواهیم بود.

وی درباره لزوم نیاز کودکان و نوجوانان به نوشت افزار و ایجاد انگیزه در کودکان افزود:خرید ملزومات مدرسه یکی از راه‌های انگیزش دانش آموزان برای تحصیل است؛ ‌ همانطور که بیشتر ما در کودکی از خرید وسایل نو ذوق زده می‌شدیم.

هیچ کودکی نیست که از داشتن یک کیف جدید برای مدرسه خوشحال نشود. اما گاهی کودکانی در مناطقی از کشور به دلایل مختلف  بدون کیف و لوازم تحریر نا کافی راهی مدرسه می‌شوند. شاید حتی برخی از آنها بخاطر مسائل مالی از تحصیل بازبمانند و در آینده باعث مشکلاتی عدیده برای خود و جامعه شوند پیشگیری بهتر از درمان است و باید اکنون همراه و همدل با این کودکان باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد:درسالیان گذشته در راه کمک رسانی به کودکان و نیازمندان مشکلاتی وجود داشت زیر ساخت های اطلاعاتی و آماری دقیق وجود نداشت به منظور تعدیل این مشکل اکنون با ورودمراجع ذی‌صلاح مانند سازمان بهزیستی در هر استان و منطقه، با ارائه اطلاعات و آمار صحیح، یاری‌گری و کمک رسانی دقیق تر و با کیفیت بیشتر انجام خواهد شد.

« علیرضا فتاح پور » مدیر بهزیستی شهرستان کرج در توضیح پویش پازل همدلی گفت :سازمان بهزیستی در جهت حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش اقدام به برپایی پویشی به عنوان «پازل همدلی» کرده تا با تکمیل این پازل نسبت به تهیه و تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش نمایند.
وی افزود : قطعات این پازل  ۶۰۰هزار قطعه در نظر گرفته شده است که هر قطعه از پازل به ارزش ۱۰هزار تومان می‌باشد و هر تکه از پازل توسط مشارکت های خرد مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد و در هفته نیروی انتظامی در دیدار با نیروهای خدوم پلیس سرهنگ کشوری ۲۰ قطعه از این پازل را خریداری نموده و به نام ایشان ثبت گردید و سایر همکاران ایشان از این پویش استقبال کرده و در این پویش شرکت کردند.

کد خبر 25016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد