دعوت استاندار مازندران از مردم شریف استان برای پیوستن به پویش پازل همدلی

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در دیدار با دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری پویش پازل همدلی مردم شریف استان را به پیوستن به این پویش دعوت کرد

احمد حسین زادگان در دیدار مدیرکل بهزیستی استان با وی، از آغاز اجرای پویش پازل همدلی در استان قدردانی کرد و گفت: این طرح از جمله اقدامات خلاق و موثری است که در شرایط حساس کنونی طراحی و در دست اجرا است.

وی افزود: از تمامی مردم و مسئولان استانی دعوت می کنم که با شرکت در این پویش، سازمان بهزیستی را در رفع مشکلات و نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این سازمان همراهی کنند.

استاندار مازندران با اشاره به سابقه ی درخشان مردم مازندران در شرکت در امور خیر و نیکوکاری، افزود: مردم مازندران در رزمایش کمک مومنانه هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.

عالی ترین مقام دولت در مازندران اظهار کرد: علی رغم وجود مشکلات اقتصادی در جامعه، از تمامی هم استانی های عزیز درخواست داریم که متناسب با توان مالی خود در پویش پازل همدلی شرکت کرده و در شکوفایی استعدادهای فرزندان این مرز و بوم سهیم باشند.

وی با قدردانی از حمایت و همراهی خیران در موضوعات مختلف و برهه های حساس، گفت: خیران استان همواره در کارهای خیر پیشگام بوده و یاری گر دولت در بخش های مختلف بوده اند و از این مردان و زنان بی ادعا نیز انتظار داریم که با مشارکت در پویش پازل همدلی، فرزندان خود را از نعمت تحصیل بی دغدغه بهره مند سازند.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در این پویش، گفت: ایجاد و حفظ روحیه تعاون و همدلی در جامعه، یک ضرورت انکارناپذیر است و مطمئنا کوچکترین کمک نقدی برای اجرای این پویش می تواند در نهایت باعث رفع مشکلات مختلف در حوزه آموزش و پرورش دانش آموزان مستعد نیازمند شود.

کد خبر 24982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد