دعوت استاندار آذربایجان شرقی برای شرکت در پویش پازل همدلی

استاندار آذربایجان شرقی از اقشار مختلف مردم و مسئولان برای شرکت در پویش پازل همدلی دعوت کرد.

دکتر محمدرضا پورمحمدی در دیدار مدیرکل و معاونان بهزیستی استان با وی، از آغاز اجرای پویش پازل همدلی در استان قدردانی کرد و گفت: این طرح از جمله اقدامات خلاق و موثری است که در شرایط حساس کنونی، راه‌اندازی شده است.

 وی افزود: از تمامی مردم و مسئولان استانی دعوت می‌کنم که با شرکت در این پویش، سازمان بهزیستی را در رفع مشکلات و نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند همراهی کنند.
 
وی با اشاره به سابقه درخشان مردم تبریز و آذربایجان در دستگیری از محرومان و کارهای خیر، ادامه داد: مردم آذربایجان شرقی در رزمایش کمک مومنانه هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.


 
استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: به رغم وجود مشکلات اقتصادی در جامعه از تمامی هم‌استانی‌های عزیز درخواست داریم که متناسب با توان مالی خود در پویش پازل همدلی شرکت کرده و در شکوفایی استعدادهای فرزندان این مرز و بوم سهیم باشند.
 
پورمحمدی با قدردانی از حمایت و همراهی خیران در موضوعات مختلف و برهه‌های حساس، گفت: خیران استان همواره در کارهای خیر پیشگام بوده و یاری گر دولت در بخش‌های مختلف بوده‌اند و از این مردان و زنان بی‌ادعا نیز انتظار داریم که با مشارکت در پویش پازل همدلی، فرزندان خود را از نعمت تحصیل بی دغدغه بهره‌مند سازند.
 
وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در این پویش، گفت: ایجاد و حفظ روحیه تعاون و همدلی در جامعه، یک ضرورت انکارناپذیر است و مطمئنا کوچکترین کمک نقدی برای اجرای این پویش می‌تواند در نهایت باعث رفع مشکلات مختلف در حوزه آموزش و پرورش دانش آموزان مستعد نیازمند شود.
 
مدیرکل بهزیستی استان نیز در این دیدار به تبیین پویش همدلی و هدف از اجرای این پویش ملی پرداخت و گفت: با توجه به مشکلات عدیده خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی در تامین لوازم التحریر و نوشت افزار فرزندانشان، پویش پازل همدلی با مشارکت سازمان بهزیستی و انجمن تولید کنندگان لوازم التحریر اجرا می‌شود.
 
دکتر فرگل صحاف ادامه داد: شعار این طرح " قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود"  است و محورهای این پویش تهیه و توزیع بسته‌های نوشت افزار و کیف مدرسه می‌باشد.
 
وی افزود: در این پویش قرار است برای بهره مندی از مشارکت خیرین، مراکز، موسسات خیریه تحت  نظارت سازمان و کلیه اقشار و نیکوکاران عزیز و هم استانی‌ها، بسته لوازم التحریر و کیف مدرسه به دانش آموزان تحت پوشش به ارزش ۳ میلیارد ریال تهیه و در اختیار آنان قرار داده می شود.
 
استاندار آذربایجان شرقی در پایان این دیدار با واریز مبلغی به حساب بانکی پویش همدلی، در این پویش شرکت کرد.
 
خیران، موسسات خیریه و اقشار مختلف مردم می توانند با مراجعه به سایت www.puzzlehamdeli.ir ضمن انتخاب و خرید یک یا چند پازل و پرداخت مبلغ مورد اشاره نسبت به مشارکت در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه اقدام کنند.

کد خبر 24633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد