فعالیت های گرامی داشت هفته سلامت روان با مشارکت شهرداری اردبیل

به مناسبت هفته گرامی داشت سلامت روان طاهره رزاقپور معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان از روند و ادامه فعالیتهای فرهنگسراهای شهرداری اردبیل که بمناسبت همین هفته برنامه های متعددی را اجرا می کند بازدید کرد.

به مناسبت هفته گرامی داشت سلامت روان با شعار " سلامت روان برای همه، سرمایه گذاری بیشتر، توفیق بیشتر " طاهره رزاقپور معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان از روند و ادامه فعالیتهای فرهنگ سراهای شهرداری اردبیل که بمناسبت همین هفته برنامه های متعددی را اجرا می کند بازدید کرد.

بر همین اساس در حاشیه این بازدید، معاونتوسعه پیشگیری بهزیستی استان ضمن ارج نهادن به خدمات صورت گرفته از سوی شهرداری اردبیل با مجموعه بهزیستی استان تصریح کرد : با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته به مناسبت هفته سلامت روان، در فرهنگسراهای شهرداری، خدمات مشاوره روانشناختی. کارگاههای آموزشی ارایه می شود.

رزاقپور افزود : مشاوره توسط مراکز داوطلب و در دو نوبت صبح و عصر با حضور مشاوران مجرب انجام می شود.

معاون توسعه پیشگیری اضافه کرد : مشاوره های تخصصی کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، ازدواج و روان درمانی خانواده و انجام مشاوره عمومی از جمله خدماتی است که توسط مراکز تحت نظارت بهزیستی استان در این مجموعه ها ارائه می شود.

وی ادامه داد : همچنین آموزش های پیش از ازدواج، زندگی خانواده و مهارت های زندگی، با حضور مدرسان مجرب بهزیستی در فرهنگسرای شهرداری در نوبت عصر با تشکیل کارگاههای آموزشی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.

افزودنی است : در کنار فعالیت های یاد شده توزیع کتابچه های آموزشی پیش از ازدواج، فرزند پروری، مشکلات خانواده های دارای تعارض عاطفی و سی دی های حاوی موشن گرافی، تهیه شده توسط معاونت پیشگیری استان در اختیار مراجعه کنندگان به فرهنگسراها قرار می گیرد.

کد خبر 24588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد