پازل همدلی طرحی برای تشکیل مهربانی

مدیرکل بهزیستی استان از اجرای طرح پازل همدلی برای تهیه نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ادره کل بهزیستی استان، دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبرگفت : اداره کل بهزیستی استان در راستای حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش در ذیل پویش بزرگ " ایران همدل " نسبت به اجرای پویشی تحت عنوان " پازل همدلی" اقدام می کند.

وی افزود : در این پویش، پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه در سطح کشور که در نقشه هر استان هم نمادهای میراث فرهنگی و هنری آن استان در ابعاد ۳۰*۲۰ متر نقش بسته است برای مردم خیر و نوعدوست که قصد حمایت و مشارکت دراین پویش را دارند تدارک دیده شده است.

ستاری ادامه داد: مردم خیر و نوعدوست استان می توانند به خرید هر قطعه پازل به مبلغ ۰۰۰/۱۰۰ ریال در تامین نوشت افزار و وسایل مدرسه دانش آموزان استان مشارکت نمایند.

مدیرکل بهزیستی اظهار داشت : قطعات این پازل با مشارکت خیرین تکمیل و با ثبت اسم عزیزان مشارکت کننده برای این قطعات این پازل در نقطه ای از کشور اسلامی نصب و به یادگار خواهد ماند.

او اضافه کرد: کسانی که قصد مشارکت برای تکمیل قطعات این پازل را دارند می توانند با مراجعه به آدرس Pazzelhamdel.ir و تکمیل مشخصات خود و انتخاب استان، شهرستان و با خرید چند قطعه از این پازل کمکی به دانش آموزان استان، شهرستان خود در زمینه تهیه لوازم التحریر اقدام نمایند.

کد خبر 24471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد