حضور مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در برنامه سلام ساوالان به مناسبت هفته سلامت روان

ارتقاء سلامت روان جامعه، در گرو سرمایه گذاری و توفیق بیشتر معنا می یابد.

همزمان با هفته سلامت روان دکتر ستاری مدیر کل بهزیستی استان ضمن تشریح فعالیتهای سازمان از طریق برنامه سلام ساوالان (شبکه سبلان اردبیل) به برخی از اقدامات و اهداف سازمان در ارتباط با گرامی داشت این هفته پرداخت.

در این برنامه مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که در رابطه با اهمیت سلامت روان دستگاههای بسیاری دخیل و همیار مجموعه بهزیستی هستند گفت : سازمان بهداشت جهانی در کنار سلامت جسمانی و پزشکی به سلامت روح و روان افراد اهمیت ویژه ای قائل شده و در این ارتباط سرمایه گذاری بیشتری انجام می دهد تا بهداشت روان را ارتقاء بخشد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به شعار امسال هفته سلامت روان " سلامت روان برای همه، سرمایه گذاری بیشتر، توفیق بیشتر " گفت: در صورت تلاش و سرمایه گذاریهای بیشتر در تامین سلامت روحی و روانی افراد به همان میزان می توان در تامین دسترسی هرچه بیشتر مردم به خدمات بهداشتی و روانی موثر واقع شد.

ستاری با اظهار این مطلب که بهزیستی استان در زمینه اهمیت بخشی به آرامش روانی و سلامت روحی افراد، توسعه و گسترش مراکز مشاوره روانشناختی از جمله استانهای موفق در این رابطه می باشد تصریح کرد : تعداد ۹۰ مرکز روانشناختی در سطح استان وجود دارد که زمینه ارتقاء سطح آگاهی های مردم را افزایش داده است.

وی افزود : سازمان بهزیستی استان با ایجاد و راه اندازی خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ خدمات مشاوره ای متعددی را همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب و کاملاً بصورت رایگان در اختیار همشهریان و متقاضیان دریافت مشاوراه ای قرار می دهد.

کد خبر 24455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد