آیین بهره‌برداری از کارت‌بلیت‌های رایگان معلولان برگزار شد

آیین بهره‌برداری از کارت بلیت‌های دو سفر رایگان ویژه افراد دارای معلولیت در سامانه اتوبوس‌رانی درون‌شهری با حضور مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از نمایندگان جامعه افراد دارای معلولیت در تالار شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان درزمینه حمایت از افراد دارای معلولیت درزمینه حمل‌ونقل شهری پیشتاز است، گفت: بسیار مفتخریم که این شرایط فراهم‌شده است تا قشر خاص جامعه به حقوق بحق خود دست پیدا کنند.

مرضیه فرشاد تصریح کرد: معلولیت زحمت‌ها و گرفتاری‌های خاصی دارد و اغلب نبود شرایط و امکانات، تحمل سختی‌ها را برای این قشر تشدید می‌کند.

وی دکتر نوروزی، شهردار اصفهان را سمبل فردی که درزمینه حمایت از افراد دارای معلولیت پیشگام است، دانست و از شورای شهر، شهرداری و مدیریت شهری و تک‌تک افراد خلاق در این زمینه تشکر کرد که به این قشر از جامعه توجه می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: ۱۰۰ هزار معلول در سامانه بهزیستی اصفهان پرونده دارند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۷۸۰ نفر در شهر اصفهان زندگی می‌کنند و مطالبه‌گری بیشتری دارند؛ چون حضور اجتماعی آن‌ها در جامعه پررنگ‌تر است.

در ادامه محمدرضا طاهری به‌عنوان نماینده جامعه افراد دارای معلولیت، گفت: سازمان بهزیستی و شهرداری باید زیرساخت‌هایی را که برای تردد شهری است برای افراد دارای معلولیت فراهم کنند.

وی از مناسب نبودن برخی از اتوبوس‌های جدید شهری برای تردد افراد دارای معلولیت انتقاد کرد.

در پایان به صورت نمادین از کارت بلیت‌های دو سفر رایگان ویژه افراد دارای معلولیت رونمایی شد.

کد خبر 24373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد