در رسانه | نخستین جشنواره ملی «فتومونتاژ» ویژه معلولان برگزار خواهد شد

معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از برگزاری نخستین جشنواره ملی «فتومونتاژ» با موضوع مناسب‌سازی ویژه معلولان در بهمن‌ماه امسال خبر داد.

گروه هنر شهرآرانیوز | معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از برگزاری نخستین جشنواره ملی «فتومونتاژ» با موضوع مناسب‌سازی ویژه معلولان در بهمن‌ماه امسال خبر داد.

دکتر مسعود فیروزی با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری چند جشنواره فرهنگی و هنری ویژه معلولان و براساس نیازهای جامعه برای شناخت بیشتر مسائل معلولان، اولین جشنواره فتومونتاژ در کشور را در ۲ بخش معلولان و افراد غیرمعلول برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره و به‌طور کلی هرگونه برنامه هدفمند فرهنگی، استفاده از ظرفیت هنر برای فرهنگ‌سازی به‌نفع جامعه هدف بهزیستی است و این جشنواره نیز با هدف بیان موانع بر سر راه این افراد برای حضور در جامعه و توانمندی برگزار می‌شود.

معاون امور توان‌بخشی درباره تقویم برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۲ بخش ویژه معلولان و افراد غیرمعلول برگزار خواهد شد. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، ۳۰ دی‌ماه امسال و آیین اختتامیه آن هم‌زمان با دهه شکوهمند فجر خواهد بود. همچنین هر شرکت‌کننده نهایت می‌تواند ۳ اثر را به دبیرخانه ارسال کند.

فیروزی در مورد چگونگی سبک آثار گفت: عکس ها می تواند یا با دوربین حرفه ای یا دوربین های تلفن همراه گرفته شود و با بهره مندی از چندعکس که مشکلات دسترسی معلولان به اجتماع را نشان دهد و با استفاده از نرم افزارهای تدوین عکس، یک طرح موضوعی را آماده و به دبیرخانه ارسال کنند.

کد خبر 24144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد