برگزاری جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته سالمند در سقز

به مناسبت روز جهانی سالمند و هفته سالمندان جلسه ای به منظور هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص اقدامات این هفته در قالب شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان، در محل فرمانداری ویژه شهرستان سقز و با حضورریاست معاون سیاسی امنیتی فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.


 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در این جلسه محمد جویا سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سقزضمن خیر مقدم به حاضرین با ارائه گزارشی ازشورای ساماندهی امور سالمندان و تعریف سالمندی و نیازهای ویژه آنان صحبتهای خود را آغاز نموده ،ضمن توضیح اهداف سازمان بهزیستی در حیطه سالمندی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال جاری برای سالمندان پرداخت.

درادامه خانم افرند مدیرعامل خانه فرهیختگان امید سقز گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سال  ۹۸ و ۹۹ و نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته از بهزیستی به این موسسه را به استحضار حاضرین در جلسه رسانده و لیست کاملی از کلیه اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد فرزانگان هم در زمینه اجرای برنامه توانمند سازی سالمندان و نیز عضو گیری و ساماندهی سالمندان شهرستان را ارائه نمود.

در ادامه جلسه کمانگر مسئول کانون بازنشستگان سقز ضمن بیان مشکلات سالمندان در دوران کرونا سه پیشنهاد برای مسئولین حاضر در جلسه داشتند که قول مساعد برای انجام و پیگیری به ایشان داده شد.

مرادی کارشناس واحد سلامت مرکز بهداشت و درمان وآقایان منیعی رئیس جمعیت هلال احمر ، مفتی معاون اداره ورزش و جوانان و عبدالهی رئیس کمیته امداد امام خمینی  هر کدام در صحبتهایی کوتاه با ارائه یک اقدام درهفته سالمند آمادگی ارگان خود برای اجرای برنامه های هفته سالمند را اعلام نمودند.

در پایان جلسه آقای خامی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سقز در پایان به عنوان میزبان جلسه با جمع بندی کلیه مطالب ذکر شده  برنامه های قابل اجرا طی هفته مذکور را جهت اجرا مصوب نموده و خواستار همکاری بین بخشی موثر همگی ادارات عضو شورای سالمندان جهت برگزاری مناسب و درخور شان سالمندان عزیز جامعه شدند.

کد خبر 23824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد