۱۳۷خانوار مددجوی بهزیستی فنوج از طرح نان مهربانی بهره‌مند شدند

چابهار- ایرنا- رییس اداره بهزیستی فنوج در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: ۱۳۷خانوار با ۴۱۱ نفر از مددجویان و معلولان بهزیستی این شهرستان با همت بهزیستی و همکاری موسسه «نیک گامان جمشید» تهران از طرح نان مهربانی بهره‌مند شدند.

زهرا آبذر روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح با هدف رفاه و تامین نان مددجویان و معلولان در نانوایی‌های فنوج، مسکوتان، کتیچ و محترم آباد در حال انجام است.

وی بیان کرد: بهزیستی فنوج در چهار حوزه اجتماعی و توانبخشی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی مشغول به فعالیت است و یکهزار و ۳۰۰ خانوار در حوزه اجتماعی و توانبخشی اعم از زنان سرپرست خانوار، مطلقه و متارکه و مردان از کار افتاده (بیماران صعب العلاج)، معلولان(جسمی حرکتی، ذهنی، شنوایی، صوت گفتار، روانی، بینایی)مورد حمایت خدمات مستمر و معشیتی هستند.

رییس اداره بهزیستی فنوج گفت:این سازمان در سال «جهش تولید» با همکاری خیران که یکی از اهداف متعالی سازمان بهزیستی جذب مشارکت‌های مردمی و خیران استانی و کشوری محسوب می‌شود مشغول به فعالیت است.

وی بیان کرد: باید بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در فنوج مشارکت در امر خیر را بین  مردم نهادینه و مشارکت‌های مردمی را فراگیر و عمومی کنیم تا موفقیت بیشتری را برای جامعه هدف داشته باشیم.

کد خبر 23561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد