بهزیستی آذربایجان شرقی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داد

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان با حضور دکتر ستاری معاون رییس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل سالن جمهوری استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، در این آیین اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، از بین دستگاه های دولتی که مورد ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار گرفته اند موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، در گروه " سلامت و رفاه اجتماعی" ، حائز بالاترین امتیاز و به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

شایان ذکر است که به منظور ارج گذاری و تکریم صادقانه و موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدردانی از تلاشگران و دستگاه های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق قدردانی و تشویق آنها،  به استناد آیین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهید رجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

گفتنی است اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی، در بُعد شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان برگزیده از بین دستگاه‌های های استانی معرفی و لوح سپاس جشنواره را کسب کرد.

کد خبر 23033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد