اصفهان| خوروبیابانک| دیدار معاون فرماندار شهرستان با خانواده معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی عطااله ایرجی معاون فرماندار، علی اصغر فیروزی رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با حضور در منزل چهار نفر از مددجویان تحت پوشش دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شدند..

عطااله ایرجی معاون فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی افزود: وظیفه مسئولان کمک به حل مشکلات جامعه معلولان و خانواده های نیازمند می باشد و در این راستا باید با برقراری ارتباط عاطفی و ایجاد روحیه نشاط در جمع خانواده های تحت پوشش از آنان حمایت نمود.

وی با اشاره به این که این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات معلولان و بررسی و رفع این مشکلات می باشد، افزود: توجه به معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی از مسائل مهمی است که اقدام در راستای توانمند سازی آنان عزم همگانی و جمعی را می طلبد.

علی اصغر فیروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این دیدارها ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای کمک به حل مشکلات مددجویان تحت پوشش ارائه و افزود: ساخت مسکن، تسهیل اشتغال، حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند و همچنین اقدامات پیشگیری از معلولیت ها و توانبخشی افراد دارای معلولیت برخی از برنامه های گسترده بهزیستی می باشد.

کد خبر 2295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد