ثبت نام ۱۸۰ مددجوی خراسان جنوبی در مرحله دوم مسکن محرومان

دکتر عرب نژاد در بازدید از مسکن محرومان شهرستان درمیان با بیان اینکه ۱۸۷ نفر در مرحله دوم مسکن محرومین ثبت نام کردند، گفت: در این مرحله ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن، ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض توسط بهزیستی و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض از طرف استانداری برای هر واحد مسکونی پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی دکتر علی عرب نژاد در حاشیه ی بازدید از مسکن در حال ساختت شهرستان درمیان و شهر اسدیه اظهار داشت: سازمان بهزیستی خراسان جنوبی برای تامین مسکن مددجویان تلاش های بسیاری در بهزیستی استان خراسان جنوبی صورت گرفته است و در این راستا 451 واحد مسکونی برای خانواده های 2 معلول شهری و روستایی در دست احداث داریم.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در چهار شهرستان مرزی و محروم ۸۱ واحد مسکونی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی استان در حال ساخت است، افزود: از این تعداد ۲۸ واحد در درمیان، ۳۴ واحد در زیرکوه، ۱۰ واحد در سربیشه و ۹ واحد در شهرستان نهبندان احداث می شود و تاکنون این واحدها پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۵ درصدی داشته اند.
وی با اشاره به ثبت نام مسکن برای متقاضیان فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی استان گفت: در این راستا تفاهم نامه ای بین بهزیستی و استانداری خراسان جنوبی منعقد می شود تا بتوانیم مسکنی برای معلولان و مددجویان جامانده از طرح های مسکن و کسانی که شرایط نداشته و یا تاکنون متقاضی نبوده اند تامین کنیم.
دکتر عرب نژاد در ادامه بیان کرد: در راستای انعقاد این تفاهم نامه علاوه بر ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض توسط بهزیستی و 30 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی با کمک استانداری و دستور استاندار خراسان جنوبی بابت ساخت هر واحد مسکن پرداخت خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مرحله دوم مسکن محرومین تاکنون ۱۸۷ نفر شناسایی و ثبت نام شدند، افزود: افراد تحت پوشش بهزیستی استان که فاقد مسکن هستند می توانند برای آگاهی از شرایط و ثبت نام در مرحله دوم مسکن محرومین به مراکز و مؤسسات تحت نظارت بهزیستی، کلینیک های مددکاری و ادارات بهزیستی شهرستان ها مراجعه کنند.

علی عرب نژاد در پایان اظهار داشت: تا پایان سه ماه نخست امسال 2 هزار و 118 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذر کردیم و در تلاش هستیم تا سایر مددجویان بتوانند در واحد مسکونی متعلق به خودشان سکونت داشته باشند.

کد خبر 22907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد