به مناسبت هفته بهزیستی رییس اداره بهزیستی در نشست با اصحاب رسانه گزارشی از عملکردها، فعالیت ها و بخش های مختلف اداره بهزیستی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اردستان، « محمد علی مطلب زاده» ریاست بهزیستی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: 23 میلیارد و 750 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی کم بهره از اعتبارات سال 1397 به مددجویان تحت پوشش این مجموعه پرداخت شده که 10 میلیارد ریال آن در سال جاری پرداخت شده است.

وی افزود: 122 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی، این میزان تسهیلات قرض الحسنه را در جهت اشتغالزایی دریافت کرده اند که 70 درصد آن به معتادین بهبود یافته پرداخت شده است. با این وجود اشتغال همچنان مهمترین دغدغه معلولان و مددجویان است.

مطلب زاده در ادامه گفت: باید دغدغه معلولان اردستان برطرف شود اما در این میان تغییر نگاه جامعه نسبت به آنها نیز ضروری است، چرا که آنها توانمندی‌ها و ظرفیت‌های قابل توجهی برای ایفای نقش در جامعه دارند، به طوری که امروز 43 نفر معلول دانش آموخته دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد داریم که بیش از 45 درصد شاغل آنها شاغل هستند. علاوه بر این 58 دانش آموز و 25 نفر دانشجو تحت پوشش حوزه امور اجتماعی هستند و 34 نفر هم از بیمه عشایر و روستائیان استفاده می کنند.

کد خبر 2282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد