قم / دیدار استاندار قم با مدیران ستادی و مسئولان بهزیستی استان قم

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در این جلسه که با حضور مسولین بهزیستی کشور همراه بود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی در استان قم اظهار کرد: استان قم ظرفیت های بالقوه ی زیادی برای کاهش آسیبها و کمک به مددجویان دارد که مدیریت بهزیستی باید بتواند این ظرفیت ها را بالفعل کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در این جلسه که با حضور مسولین بهزیستی کشور همراه بود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی در استان قم اظهار کرد: استان قم ظرفیت های بالقوه ی زیادی برای کاهش آسیبها و کمک به مددجویان دارد که مدیریت بهزیستی باید بتواند این ظرفیت ها را بالفعل کند.

استاندار قم با اشاره به محدودیت های دولت در خدمات رسانی به مددجویان افزود: موفقیت مدیران بهزیستی منوط به افزایش انگیزه های انسان دوستانه و مردمی برای مشارکت است.

وی ملاک انتصابات در استان قم را داشتن کارنامه و برنامه دانست و افزود: سرپرست جدید اداره کل بهزیستی باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با قابلیت عملیاتی ارائه دهد.

مقام عالی دولت در استان قم همچنین استفاده از ظرفیت نیروی انسانی اداره کل بهزیستی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بایستی یک برنامه ی تحول آفرین در این اداره کل تدوین و اجرایی شود.

دکتر سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ریسک مدیریتی نباید از مدیران گرفته شود گفت: باید در کنار مبارزه با فساد، جرات تصمیم گیری در مدیران اجرایی افزایش یابد.

در این جلسه از زحمات رضا سلیقه مدیر کل پیشین بهزیستی استان قدردانی و هادی کریمی‌اصل به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد .

کد خبر 2277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد