۳۱ تیرماه؛ آخرین روز بازدید از نمایشگاه  آثار نقاشی توانجویان بهزیستی با عنوان «آنچه نادیدنی ست»

مدیرکل امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور از افتتاح نمایشگاه  آثار نقاشی توانجویان طیف اتیسم، عقب ماندگی ذهنی، سندرم داون و ... با عنوان «آنچه نادیدنی ست» خبر داد و گفت: این نمایشگاه در خانه فرهنگ و هنر گویا از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه دایر است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «افروز صفاری‌فرد» مدیرکل امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور از افتتاح نمایشگاه  آثار نقاشی توانجویان طیف اتیسم، عقب ماندگی ذهنی، سندرم داون و ... با عنوان «آنچه نادیدنی ست» خبر داد و گفت: این نمایشگاه فرصتی برای حضور هنرمندان توانیاب در اجتماع است. نمایش توانمندی، کسب هویت، کسب منافع اقتصادی، بیان دیدگاه‌های هنری ، سهیم کردن جامعه با نگاه هنرمند به زندگی و دنیا از اهداف برگزاری این نمایگاه است.

مدیرکل امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: در پی اجرای برنامه‌ای کلان در حوزه معاونت امور توانبخشی با عنوان «تقویت و توسعه فعالیت‌های هنردرمانی» نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های تجسمی بسیاری در سطح کشور اجرا شده است. 

وی با بیان اینکه نمایش تابلوها و تولیدات کاربردی در این نمایشگاه، فرصت مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است تا با کاربردهای این آثار در محیطی با کارکردهای اجتماعی از نزدیک آشنا شوند، تصریح کرد: بازدید از آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه «آنچه نادیدنی‌ست» علاوه بر آشنائی با توانائی ‌ای کمتر دیده شده افراد دارای معلولیت، موجب گسترش  فعالیت‌ها و توسعه عزت نفس آنان با کسب هویت فردی، به عنوان شهروندی توانمند و دارای استقلال خواهد شد.  

یادآوری می‌شود، نمایشگاه «آنچه نادیدنی‌ست» در خانه فرهنگ و هنر گویا واقع در خیابان کریمخان زند، روبروی خیابان ایرانشهر از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه ۹۸ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر 2276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =